dodano: 2014-10-02 09:11 | aktualizacja:
2014-10-02 10:56
autor: Łukasz Knapik |
źródło: wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Adam Stefanik, prezes Superstacji, w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl poinformował, iż „Informacje dnia” o 11:15 nie miały zadowalających wyników oglądalności.
- Dotąd nowych oferentów telesprzedaży odprawialiśmy z kwitkiem aż w końcu pojawiła się firma, która zaproponowała takie warunki, na które nie mogliśmy się nie zgodzić. Na razie podpisaliśmy umowę tylko na jeden miesiąc i dotyczy ona tylko dni od poniedziałku do piątku - mówi.
- Generalnie w 2014 roku zaplanowaliśmy mniej telesprzedaży i w mniej eksponowanym czasie niż w 2013 czy 2012 roku - dodaje.
Zdaniem Stefanika połączenie stacji informacyjno-publicystycznej z pasmami telezakupowymi jest czymś co
„działa”.
- Można z jednej stacji dowiedzieć się o expose Ewy Kopacz, o tym czy siatkarze grali dobrze i jaka będzie jutro pogoda, a także kupić coś, co może przydać się w domu. To wszystko jest dla ludzi - argumentuje w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl Adam Stefanik.
Superstacja dostępna jest w ofertach platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat, nc+, Orange TV) i wybranych operatorów kablowych i IPTV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.