dodano: 2014-10-02 11:23 | aktualizacja:
2014-10-02 13:34
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Newseria
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jego zdaniem ważnym kierunkiem w rozwoju mediów będzie big data i zarządzanie danymi.
Zarząd TVN, jak ocenia Maciejowski, jest bardzo zadowolony z wyników, które po przekształceniu osiąga kanał TVN24 Biznes i Świat (wcześniej TVN CNBC). Nie chce jednak podać dokładnych danych dotyczących oglądalności.
- Na pewno na taki kanał jest miejsce na rynku, zarówno w wersji telewizyjnej, jak i online. Wkrótce pojawi się nowa odsłona portalu TVN24 Biznes i Świat - zapowiada
Maciejowski.
W najbliższej przyszłości, zdaniem Macieja Maciejowskiego, w przychodach nadawców telewizyjnych będzie rósł udział bezpośrednich płatności ze strony widzów i użytkowników.
- Poza tym widzę wyłącznie rozwój po stronie reklamowej wraz z nowymi narzędziami - przekonuje
Maciejowski.
Według ostatnich danych, najważniejszy kanał informacyjny TVN-u TVN24 zwiększył przychody z reklam w sierpniu o 8,7 proc. do 28,12 mln zł w porównaniu z sierpniem 2013 roku. Spadły natomiast wpływy samego TVN-u, i to aż o jedną trzecią - wynika z danych Kantar Media. Natomiast z danych dotyczących oglądalności za wrzesień br., które opublikowała spółka wynika, że udział TVN-u wyniósł 12,9 proc. (wobec 13,1 proc. przed rokiem), TVN24 - 2,8 proc. (spadek o 0,4 pkt proc.), a TVN24 Biznes i Świat - 0,2 proc. (brak danych porównawczych) [wszystkie dane za agencją Newseria].
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.