reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Turner: Globalny rebranding kanału Boomerang

dodano: 2014-10-15 09:55 | aktualizacja: 2014-10-15 10:08
autor: Janusz Sulisz | źródło: Turner Broadcasting

Boomerang - logo 2014 Turner Broadcasting ogłosił re-launch Boomeranga, swojego drugiego, flagowego kanału dla dzieci. Stacja będzie kierowana do młodych widzów i ich rodzin, a w jej ramówce, obok ponadczasowych animacji, znajdą się również współczesne kreskówki. Zmiany ogłosili 15 października Gerhard Zeiler, prezes Turner Broadcasting System International Inc., i Christina Miller, prezes i dyrektor generalna kanałów Cartoon Network, Adult Swim i Boomerang w USA.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał będzie czerpał z nieprzebranych zasobów największej na świecie biblioteki animacji, w której znajdują się produkcje Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network i MGM. Obok znanych i popularnych seriali takich jak: Tom i Jerry, Zwariowane Melodie, Atomówki i Scooby-Doo, w ramówce stacji znajdą się współczesne produkcje innych wytwórni z całego świata. Wraz z re-launchem odświeżony zostanie też wygląd stacji. Dodatkowo pierwszy raz w historii, w ramówce Boomeranga w 13 międzynarodowych pasmach znajdzie się własna, oryginalna produkcja stacji.

Zgodnie z zapowiedzią z początku roku w Stanach Zjednoczonych na antenie Boomeranga wprowadzone zostaną przerwy reklamowe, a czas antenowy stacji będzie oferowany reklamodawcom. Re-launch kanału oficjalnie rozpoczął się 29 września, pierwszym terytorium, gdzie widzowie mogą już oglądać Boomerang w odświeżonej formie jest Ameryka Łacińska. Następnie zmiany zostaną wprowadzone w australijskiej wersji kanału, 3 listopada. W kolejnych regionach zmiany będą przeprowadzane w 2015 roku.



- Re-launch Boomeranga, który jest naszym drugim flagowym kanałem, to świadectwo jego globalnej popularności - powiedział Zeiler. - Jesteśmy dumni, z tego, że możemy zobaczyć tę stację w nowym wcieleniu, jej odświeżony wygląd i styl odzwierciedlają jej jakość i współczesny charakter. To kolejny krok w naszej strategii opartej na dalszym budowaniu sukcesu naszych międzynarodowych kanałów dla dzieci.

- Boomerang ze swoja ponadczasową ofertą zawsze był ulubioną stacją wielu pokoleń - dodała Miller. - To wyjątkowa okazja, nie tylko do przedefiniowania tego, czym jest rodzinne współoglądanie telewizji, ale też do rozwoju naszego globalnego portfolio kanałów dla dzieci i pozycjonowanie go na wszystkich platformach wraz z Cartoon Network.

Boomerang, który jest dostępny w ponad 250 milionach gospodarstw domowych na świecie, zostanie odświeżony nie tylko na antenie, ale również online i na platformach mobilnych. Na nowej stronie internetowej kanału znajdą się ekskluzywne gry, zabawy i treści, które pozwolą fanom jeszcze głębiej zanurzyć się w świat stacji. Młodsi użytkownicy będą mogli cieszyć się odpowiednimi dla ich wieku grami z ich ulubionymi postaciami, starsi fani natomiast będą mogli dowiedzieć się więcej o swoich ukochanych bohaterach i serialach.

Zgodnie z Harris Poll 2013, sondażem przeprowadzanym w Stanach Zjednoczonych, Boomerang jest najbardziej cenionym przez rodziców kanałem dla dzieci. We wrześniu tego roku, Nielsen Media Research włączył Boomerang do panelu badań oglądalności wśród abonentów wszystkich, podstawowych sieci kablowych. Pierwsze ratingi potwierdzają popularność stacji wśród widzów oglądających wspólnie telewizję.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...