W piątek, 7 listopada br. ruszyła sprzedaż biletów na 6. Kuchnia+ Food Film Fest, który odbędzie się w dniach 21-23 listopada w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie (więcej tutaj). To jedyna tego typu impreza w Polsce, organizowana przez kanał Kuchnia+.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tegoroczny program przeglądu to osiem bloków (niektóre składają się z dwóch dokumentów). W cenie biletu na każdy z bloków jest pokaz filmu oraz poczęstunek związany z tematyką danego filmu. W sprzedaży znajdują się także bilety na odbywające się w każdym mieście festiwalowym wydarzenia towarzyszące, w tym warsztaty kulinarne, Kolację Filmową i Śniadanie Filmowe.
Wejściówki na poszczególne wydarzenia towarzyszące oraz pokazy filmowe można kupić m.in. w sieci a także w wybranych miejscach w miastach festiwalowych.
Wraz ze startem sprzedaży biletów stacja uruchomiła stronę internetową poświęconą w całości przeglądowi (przejdź na stronę). Internauci znajdą tam kompleksowe informacje dotyczące programu, gości specjalnych oraz biletów, a w szczególności miejsc pokazów, wydarzeń towarzyszących, sposobu zakupu wejściówek i ich cen.
Sprzedaż jest wsparta kampanią reklamową promującą 6. Kuchnia+ Food Film Fest. Jej hasłem przewodnim jest „Spróbuj zobaczyć”. Widoczny na plakacie motyw synestezji podkreśla związek dwóch istotnych elementów Kuchnia+ Food Film Fest - sztuki filmowej ze zmysłem smaku. Na potrzeby kampanii media zakupił ZenithOptimedia, a koncept graficzny opracował wewnętrzny Dział Kreacji platformy nc+.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.