dodano: 2014-11-20 16:58 | aktualizacja:
2014-11-20 17:28
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podczas pierwszego dnia kongresu Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie zaprezentował rozwiązania technologiczne multiscreen, które rozwija Telewizja Polska i które mogą być wykorzystane jako nowoczesne narzędzie marketingowe. Podczas prezentacji Wiesław Łodzikowski przedstawił dane o dynamicznym wzroście użytkowników korzystających z platformy hybrydowej TVP oraz z aplikacji dostępnych na urządzenia mobilne.
Jarosław Reczek z Podkarpackiego Urzędu Marszałkowskiego poinformował, że TVP Bieszczady emitowana od 25 do 27 lipca br. w streamie i nadal obecna na platformie hybrydowej
(więcej tutaj) generowała w szczycie prawie 100 tys. użytkowników i ponad milion odsłon dziennie. Stąd, jego zdaniem, ten rodzaj medialnego przekazu z pewnością był jedną z przyczyn przedłużonego w tym roku sezonu turystycznego w Bieszczadach, a także rekordowej liczby turystów odwiedzających ten region Polski w październiku i w listopadzie br.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.