dodano: 2014-11-20 17:31 | aktualizacja:
2014-11-20 19:55
autor: Łukasz Knapik |
źródło: ITI Neovision
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Zapuść wąsy dla jaj” - to hasło przyświecające dziennikarzom redakcji sportowej platformy nc+ w listopadzie. Ogólnoświatowa akcja Movember swą nazwę zawdzięcza zbitce dwóch angielskich słów - moustache, czyli wąsy oraz November - listopad. To właśnie wąsy mają być symbolem zwracającym uwagę mężczyzn na konieczność walki z cichymi zabójcami, jakimi są nowotwory jąder i prostaty.
Movember jest bardzo widoczny na antenach kanałów sportowych platformy nc+. Oprócz naturalnych wąsów na twarzach dziennikarzy, kibice śledzący transmisje mogą zauważyć przeróżne elementy graficzne przypominające o trwającej akcji. Podczas relacji z meczów T-Mobile Ekstraklasy reporterzy używają mikrofonów ze specjalnymi kostkami oznaczonymi symbolem kampanii, a prowadzący programy studyjne oraz eksperci i goście noszą przypinki z charakterystycznym logo.
- Wąsy mają przede wszystkim zwracać uwagę mężczyzn na zagadnienie badań profilaktycznych, które mogą uratować im życie. Akcja w zeszłym roku spotkała się z pozytywnym odzewem, więc postanowiliśmy ją kontynuować. Liczymy na to, że coraz więcej mężczyzn zda sobie sprawę z tego, że czasem warto udać się do lekarza i zadbać o swoje męskie skarby - mówi
Marcin Rosłoń, główny inicjator „Wąsopada” w redakcji sportowej platformy nc+.
Marcin Rosłoń opowiada o akcji Movember:
Akcja przynosi realne efekty. Rok temu wąsy uratowały życie jednemu widzów, który zaintrygowany wyglądem dziennikarzy postanowił udać się do lekarza. Dzięki temu po chorobie nie ma już śladu. Szczegóły tego zdarzenia opisał na swoim blogu Marcin Rosłoń
(przejdź na stronę).
Dzięki współpracy z Havas Worldwide Warsaw - partnerem w działaniach digital platformy nc+ - przygotowany został specjalny „movemberowy” serwis na stronie internetowej CANAL+
(przejdź na stronę), który szczegółowo przedstawia ideę akcji oraz prowadzone przez dziennikarzy nc+ inicjatywy z nią związane. Stworzona została również w ramach serwisu aplikacja pozwalająca na zapuszczenie każdemu utożsamiającemu się z akcją wirtualnych wąsów oraz możliwość opublikowania swojego wzbogaconego o wąsy zdjęcia w serwisie społecznościowym.
- Akcja Movember jest bardzo wartościowa. Zarówno ja, jak i cała redakcja bardzo mocno w nią wierzymy. Włączajcie się do gry! Bez względu na wiek, bez względu na Waszą aktualną formę, profilaktyka ponad wszystko. Zapuszczamy wąsy dla jaj! - namawia
Marcin Rosłoń.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.