reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

11. „Mikołajkowy blok reklamowy” w Polsacie

dodano: 2014-12-06 12:23 | aktualizacja: 2014-12-06 12:48
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

Mikołajkowy Blok Reklamowy.jpg „Mikołajkowy blok reklamowy” to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Jak co roku, ten specjalnie przygotowany blok reklamowy, wyemitowany zostanie 6 grudnia o godzinie 18:45, tuż przed „Wydarzeniami”. Już po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej Ipla - blok reklamowy będzie można oglądać na stronie ipla.tv oraz w aplikacjach Ipla na komputery, tablety oraz smartfony.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Im więcej nas będzie przed telewizorami, tym więcej podopiecznych Fundacji Polsat otrzyma wsparcie - nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu, każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących, naprawdę niewielkim wysiłkiem. 6 grudnia wszyscy bądźmy Świętymi Mikołajami! - zachęca Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Jarosław Gugała i Święty Mikołaj (Krzysztof Kowalewski), foto: Cyfrowy Polsat


Wpływy z „Mikołajkowego bloku reklamowego” obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii „Mikołajkowego bloku reklamowego” przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 12 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 24 179 dzieci. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, są rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz  piekarze - okaże się, że cała Polska mówi o tym jak pomagać 11. już raz. Po raz kolejny Mikołaja wspomogli również dziennikarze redakcji „Wydarzeń” i Polsat News, w tym roku są to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Razem namawiają do wspólnego oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Świętego Mikołaja w studio „Wydarzeń” powita, prowadzący ich główne wydanie - Jarosław Gugała.

- Praca nad „Mikołajkowym blokiem reklamowym” to bardzo przyjemny czas, jeden z najcieplejszych momentów w całym roku. Świadomość jak dużej liczbie potrzebujących dzieci pomagamy co roku - jest bardzo mobilizująca, dlatego podchodzę do tego zadania z wielkim zaangażowaniem, choć również i uśmiechem - bo przecież nie sposób nie uśmiechnąć się widząc Świętego Mikołaja - powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała.

Kampania emitowana jest na antenie telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Kampanię zrealizowała Telewizja Polsat, spoty wyreżyserował Mariusz Palej a producentem był Krzysztof Hansz.

11. „Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja w sobotę, 6 grudnia 2014 roku o 18:45 w kanałach Polsat (Polsat HD) i Ipla.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...