dodano: 2014-12-10 13:29 | aktualizacja:
2014-12-10 14:59
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Udział w czasie słuchania w grupie 15-75 w fali wrzesień - listopad 2014 wynosi 3,7 proc. To o 2,0 pkt. proc. więcej niż wynik fali grudzień 2013 - luty 2014. Stacja zajmuje 2. miejsce wśród sieci ponadregionalnych z największym udziałem, ustępując jedynie Radiu Eska, a wyprzedzając konkurencję: RMF Maxxx (Grupa Bauer Media) oraz Złote Przeboje (Agora).
W swojej grupie celowej (30-49 lat) zarówno pod względem zasięgu dziennego, jak i udziału w czasie słuchania Radio Vox FM zajmuje 2. miejsce po Radiu Eska. W fali wrzesień - listopad 2014 zasięg dzienny Radia Vox FM wynosi 5,9 proc., czyli o 0,3 pkt. proc. więcej niż wynik fali sierpień - październik 2014. Stacja osiąga 4,9 proc. udziału w czasie słuchania. To o 0,3 pkt. proc. więcej niż wynik fali sierpień - październik 2014 (źródło: Radio Track, MillwardBrown, wrzesień - listopad 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 15-75 lat, N=21.101, TG: 30-49 lat, N=12.027; Radio Track, MillwardBrown, sierpień - październik 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 30-49 lat, N=12.072; Radio Track, MillwardBrown, grudzień 2013 - luty 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 15-75lat, N=21.045, za Grupą ZPR Media).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.