- Miniony rok był absolutnie przełomowy dla mediów sportowych w Polsce. Wielkie imprezy pokazały, że niespotykana dotąd liczba widzów ogląda transmisje nie tylko w tradycyjnej telewizji, ale także w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Z uwagi na fakt, że sport.tvp.pl był oficjalnym internetowym nadawcą igrzysk i mundialu, mieliśmy okazję wyemitować on-line kilka tysięcy godzin transmisji sportowych dostępnych legalnie, w bardzo dobrej jakości, i co najważniejsze - bezpłatnie
- mówi Włodzimierz Szaranowicz, dyrektor TVP Sport.
- Internet staje się bardzo atrakcyjnym uzupełnieniem oferty telewizyjnej. W czasie Igrzysk daliśmy widzom możliwość oglądania transmisji, dla których z powodu „nadmiaru bogactwa” zabrakło miejsca w antenach otwartych czy TVP Sport. Z kolei w trakcie mundialu jeszcze przed meczem daliśmy internautom możliwość podglądania sytuacji na stadionie, a po spotkaniu statystyk i pomeczowych analiz. To sprawiło, że daliśmy widzom TVP prawdziwą usługę second screen. Oglądalność mundialu w Internecie przerosła najśmielsze oczekiwania
- dodaje Włodzimierz Szaranowicz.
Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...