dodano: 2015-02-04 11:09 | aktualizacja:
2015-02-04 12:22
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Sky/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba płatnych produktów
Sky wyniosła
52,033 mln. Wzrosła o 1,488 mln w ostatnim kwartale i o 4,572 mln w całym roku.
W
Wielkiej Brytanii i Irlandii na koniec 2014 roku odnotowano
11,75 mln abonentów (detalicznych). Oznacza to wzrost o 420 tys. w skali roku i o 204 tys. w skali kwartału. Miesięczne ARPU wyniosło 47 funtów, churn (kwartalnie zanualizowany) 9,2%. Natomiast liczba produktów wyniosła 36,555 mln.
We
Włoszech liczba abonentów wyniosła
4,734 mln (detalicznych). Spadła o 26 tys. w skali roku i wzrosła o 30 tys. w skali kwartału. Liczba produktów wyniosła 8,684 mln. Miesięczne ARPU 43 euro a wskaźnik chrun 10%.
W
Niemczech liczba abonentów wyniosła
4,123 mln (detalicznych). Wzrosła o 456 tys. w skali roku i o 214 tys. w skali kwartału. Liczba produktów wyniosła 6,794 mln, miesięczne ARPU 35 euro, a churn 8,3%.
Przypomnijmy, że brytyjski BSkyB przejął kontrolę nad Sky Deutschland (57,4% udziałów) i Sky Italia (100% udziałów), które były wcześniej w posiadaniu 21st Century Fox. BSkyB zapłaciło 21st Century Fox około 9,3 mld dol. (
więcej tutaj).
Pełny raport Sky za drugą połowę 2014 roku można zobaczyć TUTAJ.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.