reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Radio Vox FM z rekordowymi wynikami słuchalności

dodano: 2015-02-18 11:38 | aktualizacja: 2015-02-18 12:44
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa ZPR Media

VOX FM Jak informuje nadawca, od momentu poszerzenia zasięgu Radio Vox FM (Grupa ZPR Media) osiąga rekordowe wyniki słuchalności w grupie komercyjnej (16-49 lat) - wynika z najnowszych danych Radio Track. Przypomnijmy, iż od grudnia 2013 roku na częstotliwościach Radia Eska Rock (Grupa ZPR Media) nadaje Radio Vox FM (jest dostępne w 18 miastach w Polsce). Radio Eska Rock dostępne jest teraz tylko w Warszawie i w sieci (więcej tutaj i tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie komercyjnej (16-49 lat) Radio Vox FM uzyskuje 5,3 proc. udziału w czasie słuchania, tj, o 0,5 pkt. proc. więcej niż wynik poprzedniej fali i 2,9 pkt. proc. więcej niż wynik fali grudzień 2013 - luty 2014, kiedy to Vox FM rozpoczęło nadawanie jako sieć ponadregionalna. Daje to stacji 2. miejsce wśród komercyjnych sieci ponadregionalnych z największym udziałem. Rozgłośnia ustępuje jedynie Radiu Eska (Grupa ZPR Media), a wyprzedza RMF Maxxx (Grupa Bauer Media), Złote Przeboje (Agora), Radio Plus (Grupa ZPR Media) i Radio Zet Gold (Eurozet).

Zasięg dzienny Radia Vox FM wynosi 6,0 proc. Średnio dziennie stacji słucha ponad 1 mln 100 tys. osób w wieku 16-49 lat.

Anna Chmiel, Norbert Bieńkowski i Konrad Piwowarski z programu „Pierwsza zmiana” w Radiu Vox FM i amerykański autobus szkolny, foto: Grupa ZPR Media


Także w całej badanej populacji Radio Vox FM wykazuje silną pozycję, zajmując 2. miejsce pod względem udziału w czasie słuchania wśród komercyjnych sieci ponadregionalnych. Stacja osiąga 3,7 proc. udziału w czasie słuchania. To wynik o 2,1 pkt. proc. lepszy niż wynik fali grudzień 2013 - luty 2014. Zasięg dzienny w porównaniu do fali grudzień 2013 - luty 2014 wzrósł z 1,8 proc. do 4,0 proc. (źródło: Radio Track, MillwardBrown, listopad 2014 roku - styczeń 2015 roku, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 16-49 lat, N= 12 382; TG: 15-75 lat, N= 20 943; Radio Track, MillwardBrown, październik - grudzień 2014 roku, udział w czasie słuchania, TG: 16-49 lat, N= 12 129; Radio Track, MillwardBrown, grudzień 2013 roku - luty 2014 roku, udział w czasie słuchania, TG: 16-49 lat, N=12 682; Radio Track, MillwardBrown, grudzień 2013 roku - luty 2014 roku, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 15-75 lat, N= 21 045; za Grupą ZPR Media).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radio


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...