Eurosport (należący do Discovery Communications) wystartował z nową kampanią zatytułowaną „Narty, Karabiny, Dziewczyny”. Celem akcji jest promocja trwających od 5 do 15 marca br. mistrzostw świata w biathlonie na antenie stacji. Materiały prezentowane zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie przywołują charakterystyczny styl filmów grindhouse. Na profilu Eurosportu na Facebooku oraz w serwisie YouTube został opublikowany interaktywny zwiastun filmowy, którego bohaterkami są polskie reprezentantki - Weronika Nowakowska-Ziemniak, Monika Hojnisz, Karolina Pitoń, Krystyna Guzik oraz Magdalena Gwizdoń.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa akcja Eurosportu jest efektem długich przygotowań. Polskie biathlonistki wzięły wcześniej udział w sesji zdjęciowej, podczas której zostały poddane specjalnej charakteryzacji. Przed rozpoczęciem mistrzostw świata w biathlonie na profilu Eurosportu na Facebooku przeprowadzono kampanię teaserową, w której w zagadkowy sposób zaprezentowano biorące w niej udział zawodniczki, komentatorów Tomasza Jarońskiego i Krzysztofa Wyrzykowskiego oraz eksperta stacji Tomasza Sikorę.
- Biathlon to jedna z najbardziej widowiskowych dyscyplin zimowych od lat pokazywana na antenie Eurosportu. Dzięki wyjątkowemu komentarzowi Tomasza Jarońskiego oraz Krzysztofa Wyrzykowskiego sport ten cieszy się dużym zainteresowaniem - mówi Radek Jaworski, dyrektor Działu Komunikacji w Eurosport Polska. - Dzięki współpracy z Polskim Związkiem Biathlonu udało nam się stworzyć wyjątkową kampanię, dzięki której chcemy przybliżyć ten piękny sport jeszcze większej liczbie widzów - dodaje.
Działania związane z kampanią „Narty, Karabiny, Dziewczyny” prowadzone są przede wszystkim na profilach polskiego Eurosportu w mediach społecznościowych - na Facebooku i w serwisie YouTube. Internauci mogą zapoznać się z treścią interaktywnego filmu przedstawiającego sylwetki polskich biathlonistek. W trakcie mistrzostw świata na profilu Eurosportu na Facebooku prowadzona będzie komunikacja w czasie rzeczywistym. Kibice będą mogli również angażować się w relacje z mistrzostw świata dzięki aplikacji, która umożliwi im publikację zdjęć w tle w stylistyce grindhouse na swoich profilach. 9 marca br. ruszy także konkurs „#NartyKarabinyDziewczyny” na najciekawsze zdjęcie selfie, na którym będzie widoczny obraz z transmisją Eurosportu z mistrzostw świata. Autor zwycięskiego zdjęcia będzie miał szansę wzięcia udziału w treningu strzeleckim z reprezentacją Polski na letnim zgrupowaniu. Na najaktywniejszych fanów czekają zdjęcia reprezentantek z ich autografami.
- Kobiecy biathlon składa się z trzech głównych elementów: kobiet, karabinów i nart. Dwa pierwsze podobają się mężczyznom najbardziej. To był punkt wyjścia do dalszej kreacji kampanii. Materiały utrzymane w lekko kiczowatej stylistyce grindhouse dobrze współgrają z wcześniejszym założeniem. Bawią i angażują, a to najważniejsze w komunikacji w mediach internetowych - komentuje Anna Robotycka, Managing Partner w agencji FaceADDICTED.
„Narty, Karabiny, Dziewczyny” to kolejna kampania polskiego oddziału Eurosportu w mediach społecznościowych. Do jej przeprowadzenia markę zachęcił sukces wcześniejszych akcji. Autorem koncepcji kampanii oraz podmiotem odpowiedzialnym za jej realizację jest agencja FaceADDICTED, wybrana w toku porównania ofert.
Mistrzostwa Świata w biathlonie - plan transmisji w kanale Eurosport (Eurosport HD):
- sobota, 7 marca 2015 roku o 13:15, sprint mężczyzn,
- sobota, 7 marca 2015 roku o 16:15, sprint kobiet,
- niedziela, 8 marca 2015 roku o 13:15, bieg pościgowy mężczyzn,
- niedziela, 8 marca 2015 roku o 15:45, bieg pościgowy kobiet,
- środa, 11 marca 2015 roku o 17:15, bieg indywidualny kobiet,
- czwartek, 12 marca 2015 roku o 17:00, bieg indywidualny mężczyzn,
- piątek, 13 marca 2015 roku o 17:00, sztafeta kobiet,
- sobota, 14 marca 2015 roku o 16:30, sztafeta mężczyzn,
- niedziela, 15 marca 2015 roku o 13:30, bieg kobiet ze startu wspólnego,
- niedziela, 15 marca 2015 roku o 16:00, bieg mężczyzn ze startu wspólnego.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.