reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

13 Ulica z kampanią wizerunkową

dodano: 2015-03-20 18:07 | aktualizacja: 2015-03-20 19:56
autor: Łukasz Knapik | źródło: Universal Networks International Poland

13 Ulica logo od października 2014 roku 13 Ulica rozpoczęła 20 marca br. ogólnopolską kampanię wizerunkową, która obejmuje emisję nowego spotu stacji i wsparta jest konkursem polegającym na rozwiązaniu 13 zagadek kryminalnych w ciągu 13 dni. Nagrodą w zabawie jest 13.000 euro. Kanał przygotował również specjalną ofertę programową. Po raz pierwszy w historii 13 Ulica zaprezentuje europejską produkcję kryminalną - francuski mini serial „Świadkowie”. Premiera w piątek, 20 marca br. o godzinie 22:00 (więcej tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

W ramach naszych dalszych działań, mających na celu pozycjonowanie stacji 13 Ulica, jako „miejsca zbrodni”, a więc kanału zawierającego najlepsze treści kryminalne, zainwestowaliśmy w zintegrowaną kampanię wizerunkową, aby zaistnieć w wielu kanałach komunikacji jednocześnie. Wiemy, że nasi widzowie uwielbiają rozwiązywać zagadki i wcielać się w role detektywów, dlatego też postanowiliśmy dać im możliwość sprawdzenia swoich umiejętności na tym polu, inicjując niepowtarzalny konkurs, w którym należy rozwiązać 13 zagadek kryminalnych w ciągu 13 dni

- powiedziała Nailia Tasseel, Director of Marketing, Emerging Markets, Universal Networks International.


Konkurs, który wystartował 20 marca br., został zainicjowany przez nietypowy outdoor na ulicach Warszawy. Szczegółowe informacje dostępne są na profilu stacji na portalu społecznościowym Facebook (przejdź na stronę). Zabawa potrwa do 1 kwietnia br. Każdego dnia uczestnicy będą mieli szansę poszukiwania wskazówek, zbierania dowodów w mediach społecznościowych, prasie codziennej, radiu, Internecie i na antenie stacji 13 Ulica. - To niepowtarzalna okazja i 13 szans na wygranie nagrody głównej w wysokości 13.000 euro - zapewnia nadawca.

13 Ulica zaprasza na konkurs. Na zdjęciu radiowóz Ford Crown Victoria, foto: Universal Networks International Poland

13 Ulica z kampanią wizerunkową. Na zdjęciu pod folią samochód Lincoln Town Car, foto: Universal Networks International Poland

13 Ulica z kampanią wizerunkową. Na zdjęciu pod folią samochód Lincoln Town Car, foto: Universal Networks International Poland

13 Ulica z kampanią wizerunkową. Na zdjęciu pod folią samochód Lincoln Town Car, foto: Universal Networks International Poland


Nowy spot wizerunkowy stacji, którego motywem przewodnim jest numer 13, jest od 20 marca br. emitowany w kanale 13 Ulica. Koncepcja kreatywna opracowana była wewnętrznie.

13 Ulica przygotowała również specjalną ofertę programową - premierę sześcioodcinkowej serii „Świadkowie”, w której w główne role wcielili się Thierry Lhermitte i Marie Dompnier. Emisja podwójnych odcinków od piątku, 20 marca br. do niedzieli, 22 marca br., codziennie o godzinie 22:00 (więcej tutaj). Polscy widzowie będą mieli okazję obejrzeć serial w całości, zanim zobaczy go publiczność we Francji, gdzie produkcja miała bardzo dobry start. Pierwszy odcinek był numerem 1 w swoim paśmie z udziałem w rynku ponad 20 proc. (dane za Universal Networks International Poland).

Kanał 13 Ulica jest dostępny w pakietach platform satelitarnych Cyfrowy Polsat, nc+ i Orange TV oraz wybranych sieci kablowych i IPTV.

„Świadkowie” - emisja codziennie (od 20 marca 2015 roku) o 22:00 (po dwa odcinki) w kanale 13 Ulica.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

249 zł Więcej...