Grupa ZPR Media rozpoczęła sprzedaż reklam w HbbTV
dodano: 2015-09-09 15:21 | aktualizacja:
2015-09-09 16:11
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Oferta sprzedażowa Grupy ZPR Media rozszerzyła się o reklamy realizowane w technologii hybrydowej. Klienci mogą je zakupić samodzielnie oraz jako element większej kampanii crossmediowej. Pierwszą reklamę z oferty HbbTV można już oglądać na antenie kanału Eska TV. Nadawana jest w czasie interaktywnego programu na żywo „Najlepszy program” (codziennie od godziny 16:00 do 18:00) oraz podczas jego powtórek (od godziny 10:00 do 12:00) (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Reklama w HbbTV pojawia się formie 10-sekundowej zajawki po włączeniu kanału Eska TV w czasie emisji „Najlepszego Programu”. Tak wybrane pasmo emisji kampanii stanowi uzupełnienie szerszych działań crossmediowych, prowadzonych przez Grupę ZPR Media dla marki Deichmann (Deichmann Obuwie Sp. z o. o.). Sama aplikacja promuje zewnętrzy konkurs klienta oraz jego najnowszą kampanię, której twarzą jest wokalistka Małgorzata Jamroży „Margaret”. Po wejściu do aplikacji użytkownik może obejrzeć spot reklamowy lub galerię ze stylizacjami piosenkarki. Za sprzedaż oferty odpowiada broker telewizyjny IDMnet S.A. (Grupa ZPR Media).
- Rozbudowaliśmy platformę hybrydową o możliwość zamieszczania reklam na wszystkich kanałach telewizyjnych, należących do Grupy ZPR Media. Umożliwi to realizację najbardziej różnorodnych interaktywnych i multimedialnych projektów promocyjno-reklamowych
- mówi Bartosz Dorobiała, dyrektor ds. badań i rozwoju w Time S.A. (Grupa ZPR Media), odpowiedzialny za rozwój technologii HbbTV w kanałach Grupy ZPR Media.
Jak czytamy w komunikacie, reklamy hybrydowe dają nieograniczone możliwości interaktywnego prezentowania reklamowanych produktów oraz tworzą pole dialogu między widzami a reklamodawcami. Prowadzone są już rozmowy z kolejnymi partnerami reklamowymi zainteresowanymi kampanią z wykorzystaniem technologii HbbTV na wszystkich kanałach Grupy ZPR Media.
Kampanię marki Deichmann przygotował Starcom Mediavest Group (SMG): za koncepcję kreatywną i produkcję reklam odpowiada SMG Next, działania content marketingowe we współpracy z Grupą ZPR realizuje SMG LiquidThread, a strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów - SMG Starcom. Spoty wyreżyserował kolektyw Panstwo#Rodzenstwo, a zdjęcia wykonała Agata Pospieszyńska.
„Najlepszy program” - emisja od poniedziałku do piątku o 16:00 w kanale Eska TV (Eska TV HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.