reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Grupa ZPR Media rozpoczęła sprzedaż reklam w HbbTV

dodano: 2015-09-09 15:21 | aktualizacja: 2015-09-09 16:11
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa ZPR Media

Grupa ZPR Media Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe Oferta sprzedażowa Grupy ZPR Media rozszerzyła się o reklamy realizowane w technologii hybrydowej. Klienci mogą je zakupić samodzielnie oraz jako element większej kampanii crossmediowej. Pierwszą reklamę z oferty HbbTV można już oglądać na antenie kanału Eska TV. Nadawana jest w czasie interaktywnego programu na żywo „Najlepszy program” (codziennie od godziny 16:00 do 18:00) oraz podczas jego powtórek (od godziny 10:00 do 12:00) (więcej tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Reklama w HbbTV pojawia się formie 10-sekundowej zajawki po włączeniu kanału Eska TV w czasie emisji „Najlepszego Programu”. Tak wybrane pasmo emisji kampanii stanowi uzupełnienie szerszych działań crossmediowych, prowadzonych przez Grupę ZPR Media dla marki Deichmann (Deichmann Obuwie Sp. z o. o.). Sama aplikacja promuje zewnętrzy konkurs klienta oraz jego najnowszą kampanię, której twarzą jest wokalistka Małgorzata Jamroży „Margaret”. Po wejściu do aplikacji użytkownik może obejrzeć spot reklamowy lub galerię ze stylizacjami piosenkarki. Za sprzedaż oferty odpowiada broker telewizyjny IDMnet S.A. (Grupa ZPR Media).

- Rozbudowaliśmy platformę hybrydową o możliwość zamieszczania reklam na wszystkich kanałach telewizyjnych, należących do Grupy ZPR Media. Umożliwi to realizację najbardziej różnorodnych interaktywnych i multimedialnych projektów promocyjno-reklamowych

- mówi Bartosz Dorobiała, dyrektor ds. badań i rozwoju w Time S.A. (Grupa ZPR Media), odpowiedzialny za rozwój technologii HbbTV w kanałach Grupy ZPR Media.


Jak czytamy w komunikacie, reklamy hybrydowe dają nieograniczone możliwości interaktywnego prezentowania reklamowanych produktów oraz tworzą pole dialogu między widzami a reklamodawcami. Prowadzone są już rozmowy z kolejnymi partnerami reklamowymi zainteresowanymi kampanią z wykorzystaniem technologii HbbTV na wszystkich kanałach Grupy ZPR Media.

Reklama w technologii HbbTV w kanale Eska TV. Na zdjęciu Małgorzata Jamroży „Margaret” w kampanii marki Deichmann, foto: Grupa ZPR Media


Kampanię marki Deichmann przygotował Starcom Mediavest Group (SMG): za koncepcję kreatywną i produkcję reklam odpowiada SMG Next, działania content marketingowe we współpracy z Grupą ZPR realizuje SMG LiquidThread, a strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów - SMG Starcom. Spoty wyreżyserował kolektyw Panstwo#Rodzenstwo, a zdjęcia wykonała Agata Pospieszyńska.

„Najlepszy program” - emisja od poniedziałku do piątku o 16:00 w kanale Eska TV (Eska TV HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

649 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...