reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Planete+ rusza z kampanią wizerunkową

dodano: 2015-09-30 15:24 | aktualizacja: 2015-09-30 17:50
autor: Łukasz Knapik | źródło: ITI Neovision

Planete+ logo od 1 września 2014 roku W czwartek, 1 października br. startuje kampania wizerunkowa Planete+, kanału dokumentalnego ITI Neovision. Celem kampanii pod hasłem „Dowiesz się, czego nie wiesz” jest podkreślenie charakteru kanału, który pokazuje widzowi świat, którego na co dzień nie dostrzega, nowe wynalazki oraz fascynujące zjawiska, z których istnienia można nie zdawać sobie sprawy, nawet gdy zachodzą bardzo blisko. Działania potrwają do 31 października br.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Październikowa kampania reklamowa jest największą w historii stacji. Działania promocyjne obejmują spoty telewizyjne i radiowe, reklamę online (display, wideo, social media) oraz reklamę outdoorową. Skupią się na pokazaniu Planete+ jako kanału dokumentalnego, który otwiera przed widzami drzwi do współczesnego świata. Jak zapewnia nadawca, kampania ma uświadomić odbiorcy, o jak wielu zjawiskach i odkryciach naukowych jeszcze nie wie, ale może się dowiedzieć oglądając Planete+.

- Świat wokół nas cały czas się zmienia. Powstają nowe wynalazki, a naukowcy znajdują odpowiedzi na coraz więcej pytań. Planete+ pokazuje widzom ten nowy, fascynujący świat - mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów lifestyle’owych i dokumentalnych nc+. - W bogatej ofercie programowej stacji można znaleźć dokumenty poruszające najbardziej aktualne problemy i zagadnienia, w tym pozycje poświęcone nauce, jak chociażby ostatnia produkcja własna Planete+ „Potyczki naukowców” - dodaje.


Monika Koperska, prowadząca program „Potyczki naukowców”, w kampanii wizerunkowej Planete+, foto: ITI Neovision


Za kreację kampanii „Dowiesz się, czego nie wiesz” odpowiada agencja 2012. Koncepcja jest oparta o premiery październikowe Planete+, czyli produkcję własną „Potyczki naukowców” (więcej tutaj), a także dwie serie naukowe - „Gadget man” oraz „Historia wynalazków”. Za wybór mediów odpowiada dom mediowy Havas. W ramach kampanii zaplanowano spoty reklamowe emitowane w kanałach własnych ITI Neovision, działania w radiu i online, a także  outdoor (backlite’y i frontlighty) w wybranych miastach w Polsce: Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Dodatkowo, w ramach akcji „Miesiąc z Planete+” kanał będzie promowany w październiku br. wśród abonentów platformy nc+, której operatorem jest ITI Neovision, nadawca Planete+.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...