dodano: 2015-11-02 10:57 | aktualizacja:
2015-11-02 12:25
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: adtv/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mariam Zamaray, dyrektor generalna TERN, powiedziała, że plan ekspansji kanału Insight UHD obejmuje zwiększenie obecnych 200 godzin materiałów UHD do 400 a następnie do 500 godzin w ciągu najbliższego roku. Zamaray mówi, że aktywnie poszukuje programów UHD, które mogłaby nabyć od niezależnych producentów.
Zamaray, której spółka jest wspierana finansowo przez grupę General Satellite z Petersburga, powiedziała, że długoterminowa perspektywa przewiduje stworzenie i uruchomienie (koniec 2016 roku) podobnego kanału lifestylowego, który byłby skierowany do kobiet.
Insight UHD prowadzi rozmowy z operatorami różnych platform na temat dołączenia kanału do ich ofert, w tym BT Sport. -
Odbyłam rozmowy ze wszystkimi platformami w Wielkiej Brytanii i jestem zadowolona z wyników tych rozmów, i jestem przekonana, i szczęśliwa, że jesteśmy dla nich odpowiedni - powiedziała Zamaray. -
Chciałbym zobaczyć Insight w Sky, na przykład, w ramach przyszłej oferty premium. Nasze programy są inne i wierzę, że nasze treści będą dla nich uzupełnieniem, i przyniesie to obopólne korzyści.
Pierwsza zapowiedź kanału
Insight UHD pojawiła się już we wrześniu br. (
więcej tutaj). Następnie zainaugurowano przekaz na satelicie (
więcej tutaj) i przeprowadzono oficjalny start w dniu 5 października br. (
więcej tutaj).
Parametry techniczne:
Astra 1M (19,2°E)
tp. 97 (12,344 GHz, pol. H, SR: 30000, FEC: 2/3; DVB-S2/8PSK)
ID:
Insight UHD /
Insight UHD RUS
PID V: 255 (HEVC/UHD)
PID A: 256
PID PCR: 255
SID: 2000 / 2005 (wyszukiwany podwójnie)
PID PMT: 96 / 101
Provider: SES ASTRA
Kodowanie: brak
Parametry techniczne:
Eutelsat 36A/36B (36°E)
tp. ER24 (12,169 GHz, pol. R, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.