Jak informuje nadawca, rok 2015 był najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls (nadawcy kanałów TV Puls i PULS 2). Nadawca osiągnął 5,57 proc. (SHR, All 16-49) udziału w rynku, co oznacza prawie 8-procentowy wzrost w porównaniu z 2014 rokiem (więcej tutaj i tutaj). Kanał TV Puls otrzymał specjalną Telekamerę „Tele Tygodnia” 2015 dla najbardziej rodzinnego kanału telewizyjnego za wciąż rosnącą oglądalność (więcej tutaj) i znalazł się w top 10 najsilniejszych marek mediowych według dziennika „Rzeczpospolita” (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2015 roku kanał TV Puls uzyskał średni udział w rynku telewizyjnym na poziomie 3,71 proc. (SHR, All 16-49), co oznacza prawie 4-procentowy wzrost rok do roku. - Warto podkreślić, że TV Puls jest jedynym kanałem w top 5, który zanotował wzrost w minionym roku - zapewnia nadawca.
Jeszcze szybciej rozwija się drugi kanał nadawcy - PULS 2. W 2015 roku PULS 2 urósł o prawie 18 procent, uzyskując średni udział w rynku na poziomie 1,86 proc. (SHR, 16-49), co zapewniło kanałowi dziewiąte miejsce w rankingu.
W 2015 roku kanały TV Puls i PULS 2 osiągnęły też bardzo dobre wyniki wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). TV Puls z wynikiem 6,60 proc. (SHR, DVB-T 16-49) znalazł się na piątym miejscu w Polsce, a PULS 2 z udziałem w rynku na poziomie 4,85 proc. (SHR, DVB-T 16-49) uplasował się na siódmym miejscu (dane za Telewizją Puls).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.