- Własne produkcje Player.pl to ogromne możliwości dla reklamodawców. Cieszę się, że Play dostrzegł potencjał w naszej najnowszej produkcji, a wyniki oglądalności „Lip Sync Battle Ustawka” w pierwszych dniach od premiery potwierdzają, że to była naprawdę dobra decyzja
- powiedział Christian Anting, członek zarządu TVN S.A. do spraw digital i E-commerce.
- Play, najczęściej wybierany operator komórkowy w Polsce, wierzy w moc muzyki, stąd nasza współpraca z muzycznym i rozrywkowym „Lip Sync Battle Ustawka”. Od listopada ubiegłego roku nasi klienci mają dostęp do nielimitowanej muzyki za darmo dzięki usłudze TIDAL Premium. Po zaledwie trzech miesiącach TIDAL stał się numerem jeden serwisów streamingowych premium w Polsce - nasze hasło „Muzyka przeszła do Play” stało się faktem. W reklamach Play stale pojawiają się gwiazdy muzyczne. W najnowszej kampanii występują młodzi polscy artyści - Margaret i Dawid Podsiadło, ale też takie ikony, jak Madonna, Rihanna, czy Daft Punk
- stwierdził Bartosz Dobrzyński, dyrektor do spraw marketingu, członek zarządu P4 sp. z o.o., operatora sieci Play.
SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023
12 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
669 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
259 zł Więcej...