reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Kanał Motowizja HD w sieci UPC Polska

dodano: 2016-02-18 14:03 | aktualizacja: 2016-02-18 15:02
autor: Łukasz Knapik | źródło: Motowizja/satkurier.pl

Motowizja HD Od 1 marca 2016 roku kanał motoryzacyjny Motowizja HD dołączy do oferty sieci kablowej UPC Polska - poinformował nadawca. Do 30 kwietnia 2016 roku, w ramach otwartego okna, klienci pakietu Select będą mogli oglądać kanał bez dodatkowych opłat. Zasięg techniczny Motowizji wzrośnie do ponad 3 mln gospodarstw domowych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Od startu w styczniu 2014 roku Motowizja rozwija się bardzo dynamicznie. Od początku jesteśmy dostępni na platformie nc+ oraz w ramach oferty Orange TV i w sieci Toya. W styczniu 2015 kanał dołączył do podstawowego pakietu w Multimediach. W ciągu ostatnich 12 miesięcy stacja znalazła się w ofercie  również kilku innych sieci kablowych. Rośnie też oglądalność kanału, szczególnie w grupie mężczyzn 30+ z dużych miast, z wysokimi dochodami, bardzo ciekawej grupie dla reklamodawców. W tematyce motoryzacyjnej odkryliśmy na polskim rynku TV ogromną niszę i wypełnialiśmy ją konsekwentnie szeroką paletą tematów. Motowizja nadaje programy zagraniczne i produkcje własne. Mamy dzisiaj mieszankę złożoną z trzech części: relacji ze światowych zawodów w sportach motorowych najwyższej rangi, najnowsze międzynarodowe produkcje na temat samochodów oraz lokalne produkcje z polskimi bohaterami. To połączenie podoba się nie tylko zwariowanym fanom motoryzacji, ale również szerokiej publiczności

- podkreśla Krzysztof Mikulski, twórca i dyrektor kanału Motowizja.


Kanał Motowizja HD będzie dostępny w pakiecie Max oraz w pakiecie dodatkowym eXtra, a do 30 kwietnia 2016 roku w ramach otwartego okna także w pakiecie Select. Program będzie można oglądać na pozycji 514. w dekoderach Horizon i Kaon oraz na pozycji 572. w dekoderze Mediabox.

- Cieszę się, że Motowizja tak szybko powiększa swój zasięg. Od marca będziemy dociera do ponad 9 milionów Polek i Polaków. W przeciągu najbliższych dwóch lat chcemy tę liczbę co najmniej podwoić. Bardzo istotne jest jednak, żeby ulokować naszą markę w obszarze on-line. W kolejnych latach będziemy konsekwentnie rozbudowywać i wzmacniać markę kanału i stworzymy z niej jeden z najważniejszych portali motoryzacyjnych w kraju. Ponadto, są już konkretne plany ulokowania Motowizji za granicą. Obserwujemy przede wszystkim telewizyjne rynki wschodnioeuropejskie. Prawie w żadnym z tych krajów nie znajdziemy stacji o profilu Motowizji: interesującej mieszanki złożonej z aktualnych i lokalnych magazynów motoryzacyjnych, relacji z najwyższych rangą światowych zawodów w sportach motorowych oraz bardzo wartościowych, światowych treści dotyczących samochodów

- mówi Krzysztof Mikulski.


Motowizja HD to kanał dla pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów oraz 10 produkcji polskich. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące programy zarówno dla wielbicieli dwóch („Motocyklowa Polska” i „Motovblog” - prowadzone przez Wiktora W. Kammera czy „Motoślad”, którego gospodarzem jest Aleksander Ostrowski „Ostry”), jak i czterech kółek („Motojazda - Garaż Motowizji” prowadzony przez Marka Wieruszewskiego, „Motowizja Sport News” - przygotowywany przez Łukasza Siudaka). Motowizja to także wielkie sportowe emocje: transmisje z wyścigów serii DTM, ADAC GT Masters, Audi TT Cup - komentowane wspólnie przez Łukasza Siudaka i Natalię Kowalską, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, Porsche Carrera Cup, GT4, Volkswagen Golf Cup oraz BMW is Cup (więcej tutaj).

Natalia Kowalska, Marek Wieruszewski, Łukasz Siudak, Aleksander Ostrowski „Ostry”, Wiktor W. Kammer - gwiazdy Motowizji, foto: Motowizja

Marek Wieruszewski w programie „Motojazda”, foto: Motowizja

Andreas Mikkelsen w samochodzie Volkswagen Polo R WRC, foto: Motowizja

Bolidy Formuły E, foto: Motowizja


Kanał Motowizja rozpoczął nadawanie 15 stycznia 2014 roku (więcej tutaj), a 6 maja 2014 roku uruchomiono wersję stacji w wysokiej rozdzielczości (Motowizja HD) (więcej tutaj). Wersje SD i HD kanału mają identyczne ramówki.

Dołączając do oferty UPC Polska kanał docierać będzie do ponad 3 mln gospodarstw domowych, czyli do ponad 9 milionów Polaków, osiągając zasięg techniczny na poziomie 20 proc. (dane za Motowizją). Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...