Jak informuje nadawca, podczas świąt wielkanocnych widzowie najchętniej oglądali telewizję Polsat. Stacja nie miała sobie równych notując, od świątecznego piątku (25 marca br.) do poniedziałku (28 marca br.), udziały w grupie komercyjnej 16-49 na poziomie 11,6 proc. Na kolejnych miejscach znalazły się TVN z wynikiem 10,9 proc. SHR oraz TVP1 - 8,5 proc. SHR. Na świąteczny wynik oglądalności Polsatu wpłynęła między innymi sobotnia (26 marca br.) emisja premierowego, trzeciego odcinka 5. sezonu show „Twoja twarz brzmi znajomo” (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program po trzech wiosennych odcinkach jest liderem oglądalności w obu grupach - 19,7 proc. SHR w 4+, oraz 18,1 proc. SHR w 16-49, i przyciąga średnio ponad 2,1 mln widzów.
- Na zwycięstwo telewizji Polsat w rankingu oglądalności w czasie Wielkanocy wpływ miała różnorodna i ciekawa oferta stacji - zapewnia nadawca. Wśród najchętniej oglądanych w grupie komercyjnej pozycji programowych znalazły się zarówno „Wydarzenia”, jak również filmy i seriale. Najwyższe wyniki osiągnęły m.in.: film „Syn Boży” - 2,6 mln widzów i 20,22 proc. SHR w grupie 16-49, nadane w Wielki Piątek „Wydarzenia” - 2,3 mln widzów i 23,45 proc. SHR, seriale: „Pierwsza miłość” - 1,7 mln i 20,42 proc. SHR; „Świat według Kiepskich” - 2 mln widzów i 18 proc. SHR, oraz filmy fabularne: „Bruce Wszechmogący” - 1,8 mln widzów i 16,98 proc. SHR, „Smerfy 2” - 1,8 mln widzów i 17,42 proc. SHR czy „Epoka Lodowcowa. Wielkanocne niespodzianki” - 1,8 mln widzów i 19,05 proc. SHR w grupie komercyjnej (dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, za Cyfrowym Polsatem).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.