reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg




Eurosport i T-Mobile z wirtualnym studiem na Euro

dodano: 2016-06-10 06:33 | aktualizacja: 2016-06-10 08:34
autor: Łukasz Knapik | źródło: Discovery Communications/T-Mobile Polska/satkurier.pl

Euro 2016 Z okazji zbliżających się rozgrywek piłkarskiego Euro 2016, Eurosport we współpracy z T-Mobile Polska uruchomi „Wirtualne studio eksperckie”, dzięki któremu kibice będą mogli dzielić się swoimi sportowymi emocjami na fanpage’ach Eurosportu i T-Mobile na portalu społecznościowym Facebook. Wspólna inicjatywa nosi nazwę „Studio Eurohit od T-Mobile” i będzie jej towarzyszyć konkurs w którym do wygrania będą m.in. smartfony Sony.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapewnia nadawca, świat sportu prezentowany w kanałach Eurosportu to więcej niż zawodnicy, rekordy i spektakularne widowiska. To przede wszystkim emocje i pasja kibiców, dzięki którym nabiera on nowego wymiaru. Święto kibiców, jakim są nadchodzące rozgrywki Euro 2016, zasługuje na wyjątkową oprawę - stąd wspólna inicjatywa Eurosportu oraz T-Mobile.

- Komentarz sportowy to nieodłączny element każdego meczu piłki nożnej. To on często nadaje ton i sprawia, że spotkanie zyskuje prawdziwie emocjonalny wymiar. Eurosport od zawsze przykładał wagę do tego elementu i budował zespół komentatorów wokół prawdziwych pasjonatów, którzy potrafią i chcą dzielić się emocjami z fanami sportu i razem z nimi przeżywają każdą minutę meczu. „Wirtualne studio eksperckie” to naturalna kontynuacja tego podejścia

- zauważa Adam Widomski, Eurosport Channel Director.


„Wirtualne studio eksperckie” będzie nadawać każdego dnia rozgrywek Euro 2016 - kibice będą mogli śledzić audycję poprzez streaming na żywo na fanpage’ach Eurosportu oraz T-Mobile Polska - zawsze na 20 minut przed meczem oraz tuż po zakończeniu spotkania. Jak czytamy w komunikacie, angażująca i niecodzienna formuła projektu wychodzi poza ramy klasycznego studia komentatorskiego, znanego dotychczas kibicom z ekranów telewizorów. Rolę prowadzących wezmą na siebie dziennikarze sportowi - Tomasz Lach, Michał Korościel oraz Kacper Merk, a wśród gości znajdą się osoby, które nie są związane na co dzień profesjonalnie z piłką nożną. Dodatkowe analizy i materiały wideo prezentujące interesujące miejsca związane z Euro 2016 przygotują Maciej Żurawski i Radosław Gilewicz.

- Kibicowanie nie jest tak emocjonujące, jeśli nie kibicujemy razem. Dlatego jako T-Mobile zachęcamy do tego, by dzielić się emocjami i pasją, oczywiście za pośrednictwem najlepszej sieci. Chcemy, by chwile spędzone podczas wspieranych przez nas wydarzeń, dawały kibicom radość, wywoływały pozytywne emocje i dobrą energię, a przede wszystkim - zgodnie z hasłem naszej marki „Life is for sharing“ - angażowały uczestników

- dodaje Maria Grzywaczewska, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile.


Elementem „Studia Eurohit T-Mobile“ - poza oceną i wymianą opinii na temat meczu - będzie konkurs, zachęcający kibiców do dzielenia się sportowymi emocjami. Prowadzący zaproszą użytkowników do nagrywania i przesyłania za pomocą dedykowanej strony internetowej (przejdź na stronę) filmików o preferowanej długości 20 sekund, których motywem przewodnim będzie hasło marki T-Mobile - „Life is for sharing”. Przesłane do studia wideo zostaną wyświetlone na antenie i opatrzone stosownym komentarzem prowadzącego i gości. Nagrodami w konkursie będą gadżety Eurosportu i T-Mobile, a także smartfony ufundowane przez firmę Sony. Najlepsze filmy dnia zostaną dodatkowo opublikowane na profilach Eurosportu oraz T-Mobile, otwierając kibicom możliwość szerokiego dzielenia się sportową pasją.

Za koncepcję i realizację projektu dla T-Mobile Polska odpowiedzialny jest zespół Brand Partnership Discovery Media. Rozwiązanie zostanie wdrożone jako element produktu Eurosport Experience. - W myśl hasła „Fuel your brand”, Eurosport jako pierwszy na rynku oferuje marketerom możliwość strategicznego powiązania brandu z wydarzeniami sportowymi najwyższej światowej klasy - docierając do fanów sportu wszędzie tam, gdzie się w danej chwili znajdują.
Wśród klientów zespołu Brand Partnership Discovery Media znajdują się m.in. Grupa Żywiec, PGE, Polpharma, Lidl, Volkswagen
- czytamy w komunikacie.

Dodajmy, iż piłkarskie Euro 2016 rozpocznie się 10 czerwca br. Mecze mistrzostw pokażą kanały Polsat (Polsat HD), Polsat Sport (Polsat Sport HD), Polsat Sport 2 (Polsat Sport 2 HD), Polsat Sport 3 (Polsat Sport 3 HD) i TVP1 (TVP1 HD) (więcej tutaj). Specjalne programy z okazji Euro zapowiadają natomiast, obok Eurosportu i T-Mobile, także m.in. TVN24 (TVN24 HD) (więcej tutaj), TV Republika (TV Republika HD) (więcej tutaj), Kino Polska (więcej tutaj) i 4fun.tv (więcej tutaj).

Plan emisji:

Codziennie

20 minut przed meczem oraz tuż po zakończeniu spotkania, profile Eurosportu i T-Mobile na portalu społecznościowym Facebook, „Studio Eurohit od T-Mobile” - magazyn


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piłka nożna


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...