Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
15 sierpnia 2016 roku baza abonencka
Trikolor TV przekroczyła liczbę 12 mln klientów, z których 63,3% korzysta z telewizji w wysokiej rozdzielczości. Od 1 stycznia do 15 sierpnia 2016 roku na HD zdecydowało się ponad 904,5 tys. abonentów. Dostęp do HD wzrósł o 11,9% i wyniósł 9,59 mln gospodarstw domowych.
Trikolor TV nadal wykazuje wysoką dynamikę wskaźników finansowych. Przychody operatora w pierwszym półroczu 2016 r. wzrosły o 34%, osiągając sumę 7,84 mld rubli (w analogicznym okresie 2015 roku było 5,85 mld rubli). Wskaźnik EBITDA wzrósł o 32%, a roczny, średni przychód od abonenta (ARPU) na 31 czerwca br. miał wartość 1363,02 rubli.
Podstawowymi przyczynami wzrostu bazy abonenckiej w czerwcu – sierpniu są czynniki obiektywne: aktywny sezon letni, wzrost oglądalności w czasie dużych imprez sportowych, pojawienie się kanałów HD i realizacja programu wymiany starego sprzętu na nowy z obsługą HDTV. Przy tym pozytywna dynamika wskaźników finansowych powiązana jest z wysokim potencjałem operatora, regularną pracą w zakresie poprawy jakości usług i powiększania ARPU. W 2015 roku wzrost przychodów z roku do roku wyniósł 42,7%. W kolejnych latach 2016 i 2017 planujemy zachować tempo wzrostu i przy odpowiedniej koniunkturze na rynku, stale je powiększać
- oświadczył dyrektor generalny Trikolor TV, Aleksiej Chołodow.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.