To, co na pewno spodoba się odbiorcom to przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny interfejs użytkownika, który doskonale odpowiada panującym trendom oraz system spersonalizowanych rekomendacji, który rozpoznaje preferencje użytkownika i proponuje treści odpowiadające jego potrzebom. Dzięki temu odbiorca będzie mógł szybko wybrać najlepsze dla siebie pozycje programowe zgodne ze swoimi zainteresowaniami, nie tracąc czasu na analizę oferty
- czytamy w komunikacie operatora.
Cieszymy się bardzo, że Multimedia Polska po raz kolejny wybrała rozwiązanie ADB przygotowując nową ofertę dla swoich klientów. Potwierdza to, że jesteśmy nie tylko zaufanym partnerem, ale również ekspertem w zakresie innowacyjnych rozwiązań dla rynku operatorów tv cyfrowej. Wdrażanie nowych, zaawansowanych rozwiązań to zawsze wielkie wyzwanie. Jednakże, wiedza i wieloletnie doświadczenie ADB w połączeniu z technologią umożliwia realizację wymagań postawionych przez operatora i w efekcie dostarczenie odbiorcom atrakcyjnej oferty, której podstawa są nowoczesne i pożądane przez widzów funkcjonalności
– powiedział Jacek Galik, wiceprezes ds. sprzedaży ADB.
Początki współpracy Multimedia Polska i ADB sięgają roku 2007, kiedy firmy podpisały umowę na dostawę dekoderów HD oraz systemu do zarządzania dekoderami, dzięki czemu Multimedia Polska jako pierwszy operator kablowy w Polsce (drugi w Europie) wdrożył telewizję HD z usługą VOD. Od tego czasu spółki przeprowadziły wiele wspólnych projektów i wdrożeń, gdzie oprócz usługi VOD uruchomiono aplikacje interaktywne pozwalające na uczestniczenie widzów w programach poprzez głosowanie oraz bezkartowy system zabezpieczenia sygnału.Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości wzbogacenia naszej oferty o nowe funkcjonalności zaprojektowane przez ADB. Przygotowywany dla nas i naszych abonentów software umożliwi korzystanie z bardzo ciekawych i innowacyjnych usług telewizji cyfrowej, które pokażą naszym abonentom najnowsze możliwości telewizji cyfrowej i wręcz zmienią sposób oglądania telewizji jaki znamy
– dodaje Bartłomiej Kasiński, dyrektor pionu strategii i rozwoju Multimedia Polska.
Mamy nadzieję, że ten oraz przyszłe wspólne projekty spełnią oczekiwania coraz bardziej wymagającego widza, a dzięki atrakcyjnym rozwiązaniom i bogatej ofercie operator zyska nowych użytkowników oraz zwiększy zadowolenie swoich obecnych klientów
– dodał Jacek Galik.
Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
669 zł Więcej...