Kampania ZTE prowadzona będzie przez 3 miesiące przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych uwzględniając przy tym nośniki outdoorowe, działania na platformie digital i w social media.– Jestem absolutną fanką technologii a szczególnie funkcjonalności, które w szybki i bezpieczny sposób ułatwiają kontakt z rodziną, przyjaciółmi a także otoczeniem biznesowym. Od pierwszej chwili polubiłam ten smartfon, ponieważ przede wszystkim jest bardzo ładny i funkcjonalny, na przykład dzięki wbudowaniu przedniej lampy LED mogę zrobić idealne selfie nawet gdy na dworze jest ciemno, ponuro czy pada deszcz. Wg mnie na szczególną uwagę zasługuje czytnik linii papilarnych, pozwalający błyskawicznie odblokować telefon a także zaszyfrować i ukryć wybrane pliki, wiadomości albo prywatne zdjęcia. Świetna jest też funkcja przypisania dowolnej aplikacji do konkretnego palca. To jest właśnie papilarna rewolucja – powiedziała Omenaa Mensah, ambasadorka ZTE Blade V7 Lite
Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
239 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
259 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)
Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...
119 zł Więcej...