Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej za pomocą loginu bądź odcisku palca klient ma możliwość szybkiego podglądu wszystkich aktywnych umów, przypisanych do nich urządzeń oraz usług, z których korzysta. Zyskuje też możliwość zamówienia dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view lub skorzystania z wybranych promocji. Podobnie, jak podczas kontaktu z infolinią sieci Inea, klient ma dostęp do aktualizacji swoich danych - numerów telefonów, adresu mailowego i adresu korespondencyjnego. W części „Komunikaty” sprawdzi aktualne informacje dotyczące prac planowych, ewentualnych usterek oraz zgłoszonych spraw wraz z ich aktualnym statusem.- Wykorzystanie do obsługi klienta urządzeń mobilnych, które codziennie użytkujemy, jest naturalnym rozwiązaniem, wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Wiele osób wybiera je dzisiaj jako pierwszy punkt kontaktu z obsługą klienta. Doskonałym przykładem takiej sytuacji jest sektor bankowy. Jestem przekonany, że zmiany, które wprowadzamy poprawią komfort korzystania z naszych usług i polepszą komunikację z klientami
- mówi Michał Bartkowiak, członek zarządu sieci Inea.
Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...