Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oznacza to, że kanał Viacomu swoim zasięgiem obejmie 10 mln gospodarstw domowych jeszcze przed końcego tego roku. Współpraca z lokalną telewizją stała się możliwa po złagodzeniu przez władze banicji nałożonej na zagranicznych inwestorów i firmy producenckie. Przy pomocy lokalnych partnerów na tutejszy rynek chce wejść także Paramount Pictures.
Również w przypadku Paramounta dojdzie do współpracy z SMG. W Guangdongu MTV otrzymała prawa do nadawania w zeszłym roku. Kanał jest dystrybutowany w Guangzhou, lokalną prowincję oraz dwa mniejsze miasta. Ocenia się, że na terenie samej prowincji dociera do 3 mln domów. MTV dostępne jest jeszcze w Hong Kongu, gdzie kanał obejmuje zasięgiem 600 tys. gospodarstw. Program Viacomu jest także szeroko rozpowszechniony w hotelach i restauracjach.
MTV jest jedną z pierwszych zagranicznych sieci, które otrzymały licencję na nadawanie 24-godzinnego programu w Chinach. Kanał ma powody do zadowolenia z tego osiągnięcia, które stało się możliwe w kwietniu ubiegłego roku. Viacom rozważa także wprowadzenie kolejnych programów. Niewykluczone, że w kraju środka pojawi się również Nickelodeon. Obecnie nadawca prowadzi rozmowy w celu współpracy polegającej na wymianie kreskówek z CCTV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.