dodano: 2017-08-03 12:38 | aktualizacja:
2017-08-03 17:53
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Dish/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W drugim kwartale 2017 roku
Dish dołączył około 444 tys. nowych abonentów pay-tv brutto, w porównaniu z około 527 tys. rok wcześniej. W ujęciu netto
liczba abonentów Dish spadła o około 196 tys., w porównaniu ze spadkiem o około 281 tys. w drugim kwartale 2016 roku.
Spółka zakończyła drugi kwartał z
13,332 mln abonentów pay-tv, w porównaniu z 13,593 mln rok wcześniej.
ARPU Dish w drugim kwartale wyniósł
87,25 dol. (rok wcześniej 89,98 dol.) Natomiast
wskaźnik rezygnacji (churn) wyniósł
1,59 proc. w porównaniu z 1,96 proc. w drugim kwartale 2016 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.