Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zone Vision obejmie 65 proc. udziałów w latynoamerykańskim Reality TV. Firma będzie także odpowiedzialna za treści emitowane na kanale, jego wizerunek na tym obszarze i ramówki okresowe. Do obowiązków LMI ma należeć sprzedaż i administracja programem w regionie Ameryki Łacińskiej.
- Spółka joint venture z firmą LMI jest naturalnym następstwem naszej długotrwałej i owocnej współpracy z firmą PRAMER w Ameryce Łacińskiej, – powiedział Krzysztof Wroński, który wspólnie z Bradlyem Johnsonem poinformował o zawartej umowie. - Zasięg LMI w połączeniu z ogromnym doświadczeniem jej pracowników daje nam możliwość znacznego poszerzenia dystrybucji kanału Reality TV. Rozbudowana infrastruktura firmy LMI stworzyła nam możliwość szybszego rozwoju na rynku Ameryki Łacińskiej.
- Firmie PRAMER jest niezmiernie miło kontynuować współpracę z Zone Vision w Ameryce Łacińskiej. Dzięki naszej rozbudowanej infrastrukturze, Reality TV może zwiększyć swoją obecność w całym regionie – powiedział Bradley Johnson.
Zone Vision już wcześniej była partnerem Pramer S.C.A., współpracującej z LMI. Firmy pracowały nad promocją kanałów Reality TV i Europa Europa w Ameryce Łacińskej. Obecnie program Reality TV obecny jest w 3,5 mln gospodarstw domowych a Europę Europę można oglądać w 4,822 mln domostw.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.