Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
30-sekundowy film „Nieważkość” skonstruowano w oparciu o postać Cyfrelli, ikony marki, która jest elementem spajającym działania reklamowe Cyfry+. Bohaterka spotu unosi się w przestrzeni, zachęcając do oderwania się od rzeczywistości i spędzenia ciekawych chwil wśród bogactwa programów Cyfry+. Film informuje również o atrakcyjnych warunkach aktualnej promocji cenowej (aktywacja od 1 zł) i możliwości wypróbowania Canal+ lub HBO za darmo przez dwa miesiące. Spot oglądać można na antenie stacji TVP 1, TVP 2, TVN i TVN 7.
W ramach kampanii zaplanowano także ogłoszenia reklamowe publikowane w prasie ogólnopolskiej („Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Super Express”, „Metropol”, „Dzień Dobry”, „Tele Tydzień”, „Tele Program”, „Telemagazyn”) oraz działania BTL. Nowością w akcjach marketingowych CYFRY+ jest kampania outdoorowa z wykorzystaniem 500 billboardów w rejonie dużych miast na terenie całego kraju.
Dodatkowym elementem wspierającym kampanię jest 15-sekundowy spot telewizyjny Canal+, informujący o ofercie serialowej stacji. Film promuje znane z anteny stacji serie „Przyjaciele X” i „Przez 24 godziny II”. W listopadzie zaś pojawią się ogłoszenia prasowe promujące nowe odcinki serialu „X-Men”.
Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, spot telewizyjny Cyfry+ wyreżyserował Marcin Ziembiński. Planowanie i zakup mediów powierzono Mediaplanning Group. Spot telewizyjny Canal+ zrealizował zespół autopromocji spółki Canal+ Cyfrowy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.