W środę, 6 grudnia br. punktualnie o godz. 18:45, po raz czternasty, nie wychodząc z domów, widzowie mogą pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - oglądając „Mikołajkowy blok reklamowy”. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej Ipla. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą ponad 30 tysięcy dzieci.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wpływy z „Mikołajkowego bloku reklamowego” obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych (więcej tutaj). Po raz kolejny świętego Mikołaja, w którego wciela się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji programu „Wydarzenia” (emisja w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj) oraz kanałów Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk („#DorotaGawrylukZaprasza” w kanałach Polsat News i Polsat news 2 - więcej tutaj), Magdalena Hykawy, Karolina Szostak („Wydarzenia: Sport” w kanałach Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj, „Sport” w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2 - więcej tutaj), Jarosław Gugała („Prezydenci i premierzy” w kanałach Polsat News i Polsat news 2 - więcej tutaj), Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.
- Od czternastu lat mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia „Mikołajkowy blok reklamowy”, emitowany na antenie telewizji Polsat o godzinie 18:45. W naszych spotach padają słowa „oglądajcie i pomagajcie, to prosty gest”. Tak proszę państwa, to naprawdę prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci
- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Od czwartku, 23 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej Ipla, radiu Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.
- Udział w kampanii „Mikołajkowego bloku reklamowego” za każdym razem jest dla mnie wyjątkowym wydarzeniem. Świadomość, że robimy to by pomóc chorym dzieciom jest główną motywacją. Pamiętajmy, tradycyjnie 6 grudnia o 18:45 przed „Wydarzeniami” obejrzyjmy „Mikołajkowy blok reklamowy”, z którego dochód w całości jest przeznaczony na wsparcie chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat
- mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, prezenterka „Wydarzeń” oraz gospodarz programu „#DorotaGawrylukZaprasza”.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserem spotów jest Andrzej Szajewski a producentem Krzysztof Hansz.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dziewiętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 31 332 małych pacjentów i wsparła finansowo 1204 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 223 654 392,39 zł (dane za Cyfrowym Polsatem).
„Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja w środę, 6 grudnia 2017 roku o 18:45 w telewizjach Polsat i Ipla.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.