1 stycznia 2018 roku Jarosław Śliżewski obejmie nowe stanowisko dyrektora obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory (GRA). Od kilku miesięcy, w ramach pracy w gazeta.pl (Agora), Jarosław Śliżewski pełnił rolę szefa projektu tokfm.pl, pomagał też w przygotowaniu projektu „Search the Radio” Radia Tok FM, który wygrał dofinansowanie z programu DNI firmy Google.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Nowe wyzwania wymagają nowych ludzi - uznaliśmy, że potrzebujemy poszerzyć zespół o niekwestionowanego eksperta w zakresie cyfryzacji, aby rozpocząć odważniejsze działania w świecie nowych technologii. Jarosław Śliżewski zajmie się kolejnym etapem cyfryzacji marek radiowych Agory, będzie też nadzorował pracę nowego centrum projektowo-technicznego powołanego dla naszych stacji
- mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.
Od kilku miesięcy, w ramach pracy w gazeta.pl, Jarosław Śliżewski pełnił rolę szefa projektu tokfm.pl, pomagał też w przygotowaniu projektu „Search the Radio” Radia Tok FM, który wygrał dofinansowanie z programu DNI firmy Google (więcej tutaj).
Jarosław Śliżewski od wielu lat związany jest z Agorą. Początkowo był reporterem i redaktorem „Gazety Wyborczej”, później menedżerem w różnych przedsięwzięciach Agory. Zasiadał w zarządach telewizji Metro (więcej tutaj) i sieci reklamowej BAN. W ostatnim czasie odpowiadał za rozwój serwisów People oraz za produkty mobilne i wideo w grupie Gazeta.pl, a od połowy 2017 roku jest też pełnomocnikiem Grupy Radiowej Agory do spraw cyfryzacji. Jarosław Śliżewski studiował politologię i psychologię na Uniwersytecie Śląskim i Uniwersytecie Warszawskim, uczył się także na Uniwersytecie Karola w Pradze.
Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory, foto: Agora
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.