– We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim oraz Publicis Media udało nam się opracować nowe podejście do pomiaru konsumpcji mediów – przede wszystkim po to, aby jeszcze lepiej rozumieć zachowania widzów w wieloekranowej rzeczywistości – powiedział Jean-Briac Perrette, President i CEO Discovery Networks International. – Igrzyska olimpijskie to największe wydarzenie sportowe na świecie i jednocześnie fantastyczna możliwość do analizy trendów konsumenckich, tym bardziej, że Eurosport pokaże każdą chwilę olimpijskich zmagań na wszystkich dostępnych platformach – dodał.
Przy projekcie Discovery współpracuje z zespołem Publicis Media Sport & Entertainment. Owocem tej współpracy jest nowe podejście, które pozwoli zebrać i przekalkulować unikalny zasięg bez dublowania użytkowników. Przeprowadzona zostanie także ankieta po zakończeniu igrzysk, która dostarczy odpowiedzi, w jaki sposób Europejczycy oglądają igrzyska na różnych platformach.– Discovery to partner z wielką ambicją, chętny do inwestycji oraz wprowadzania innowacji. Dlatego tak cenimy sobie naszą współpracę. Dzięki nowemu podejściu do mierzenia popularności igrzysk na wszystkich ekranach, Discovery wyznacza nowe standardy. W ten sposób będziemy mieć możliwość lepszego zrozumienia, czego oczekują widzowie w całej Europie, szczególnie ci z młodego pokolenia – podkreślił Thomas Bach, Prezes Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.
*Eurosport posiada pełne prawa do transmisji igrzysk w Europie w latach 2018-2024 - poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest także oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.– Udało nam się opracować sposób pomiaru widowni, który pokaże prawdziwy potencjał nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Wykorzystujemy dane pochodzące z wielu źródeł. Co istotne, bazujemy tutaj oczywiście na oficjalnych danych dotyczących oglądalności oraz konsumpcji treści online, ale konfrontujemy je z odpowiedziami konsumentów z ankiety. Dzięki temu będziemy mogli zidentyfikować elementy wspólne pomiędzy konsumpcją telewizyjną a przestrzenią cyfrową i mediami społecznościowymi. Oznacza to, że unikniemy podwójnej kalkulacji uzyskując po raz pierwszy w historii prawdziwy zasięg igrzysk wśród europejskich widzów – powiedział Chris Jones, Global Lead, Research & Evaluation, Publicis Media Sports & Entertainment.
Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...