Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
TVP Sport miał w lipcu 2018 roku udział w widowni na poziomie
2,118 proc. w grupie wiekowej 4+ i
2,201 proc. w grupie 16-49. To dało mu pozycję zdecydowanego lidera oglądalności kanałów sportowych. Za nim na podium uplasowały się Eurosport 1 i Polsat Sport. Obie te stacje odnotowały jednak spadki w porównaniu z lipcem ubiegłego roku.
Generalnie wszystkie stacje sportowe odnotowały spadki udziału w widowni, poza wspomnianym
TVP Sport i kanałami
Eleven Sports. Wzrost SHR% dla TVP Sport był ogromny i wyniósł
364,47 proc. w grupie 4+ i aż
547,35 proc. w grupie komercyjnej. Natomiast Eleven Sports 1 odnotował 100-proc. wzrost w grupie 4+ i 67,80-proc. w grupie 16-49, a Eleven Sports 2 - odpowiednio 18,18 proc. i 28,57 proc. wzrostu.
Udział w widowni (SHR%) dla 3 liderów zestawienia oglądalności kanałów sportowych w lipcu 2018:
Grupa 4+:
TVP Sport - 2,118 proc.
Eurosport 1 - 0,482 proc.
Polsat Sport - 0,416 proc.
Grupa 16-49:
TVP Sport - 2,201 proc.
Polsat Sport - 0,303 proc.
Eurosport 1 - 0,265 proc.
Wszystkie dane: Nielsen Audience Measurement, udostępnione dla Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.