reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Orange: 943 tys. klientów usług TV

dodano: 2019-02-21 11:09 | aktualizacja: 2019-03-07 14:32
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Orange Polska/satkurier.pl

Orange Spółka Orange Polska opublikowała wyniki operacyjne i finansowe za 2018 rok. Operator zakończył grudzień z 943 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 435 tys. klientów IPTV i 508 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH). 725 tys. klientów korzystało z oferty konwergentnej Orange Love z telewizją, natomiast wszystkich użytkowników korzystających z pakietów łączonych było 1,236 mln.

Orange wyniki


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogólna liczba klientów telewizyjnych Orange Polska wzrosła w czwartym kwartale 2018 roku o 22 tys., przy czym był to wzrost liczby klientów IPTV o 25 tys. i uszczuplenie bazy klientów DTH o 3 tys. Na koniec roku z oferty Orange Love korzystało o 45 tys. klientów Orange TV więcej niż trzy miesiące wcześniej.

Na koniec roku 366 tys. klientów korzystało z oferty światłowodowej (wzrost o 42 tys. w czwartym kwartale i o 152 tys. w 2018 roku). W zasięgu internetu światłowodowego Orange jest już 3,4 mln gospodarstw domowych w 117 miastach. Miniony rok upłynął Orange Polska właśnie pod znakiem inwestowania w sieć. Łącznie na inwestycje firma przeznaczyła 2,25 mld zł. Z tej kwoty ponad 700 mln zł przeznaczono na rozbudowę sieci światłowodowej.
 

– Z przyjemnością ogłaszamy nasze wyniki finansowe za 2018 rok. Historyczny wzrost wskaźnika EBITDA, pierwszy od 12 lat, to więcej niż obiecaliśmy inwestorom w prognozie na ten rok. Widzimy, że strategia Orange.One oparta na konwergencji, światłowodzie oraz zwiększaniu efektywności sprawdza się i kondycja firmy jest coraz lepsza. To był bardzo dobry rok dla Orange Polska pod względem wyników finansowych i komercyjnych. Jesteśmy przekonani, że zdołamy utrzymać ten wzrost w 2019 roku – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Ogromne inwestycje w sieć światłowodową i mobilną 4G przekładają się na lepsze doświadczenia klientów i przyciągają nowych. Zapotrzebowanie na szybką transmisję danych jest ogromne. W sieci mobilnej wzrosło w ciągu roku o połowę, a każdy użytkownik światłowodu wysyła średnio miesięcznie ponad 100 GB danych. Niesłabnącą popularnością cieszą się konwergentne pakiety usług – dodał.

W tym roku Orange Polska zamierza dalej realizować strategię Orange.One, skoncentrowaną na budowaniu wartości, a w wymiarze komercyjnym – na promowaniu i rozwoju oferty konwergentnej oraz poprawie trendów w usługach niekonwergentnych. Podobnie jak w roku 2018, firma przeznaczy na inwestycje ok. 2 mld zł, z czego znaczna część zostanie przeznaczona na dalszą rozbudowę światłowodów.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Monoblock Quad 6° Inverto IDLB-QUDM21

Sprawdzony monoblock Quad marki Inverto serii Black Premium (6 stopni...

199 zł Więcej...

Moduł DeltaCAM Pro Twin REV 2.0 Deltacrypt CI

Uniwersalny moduł dostępu DeltaCAM Twin REV 2.0 Deltacrypt CI z...

520 zł Więcej...

Konwerter Quad Fuba DEK 417 LTE

Markowy, poczwórny konwerter Universal LNB Quad Fuba z filtrem LTE....

175 zł Więcej...
reklama