Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Disney+ oznacza śmiały krok naprzód w ekscytującej nowej erze dla naszej firmy - takiej, w której konsumenci będą mieli bezpośrednie połączenie z niesamowitą gamą kreatywnych treści, które są znakiem rozpoznawczym The Walt Disney Company. Jesteśmy przekonani, że kombinacja naszej niezrównanej narracji, ukochanych marek, kultowych franczyz i nowoczesnych technologii sprawi, że Disney+ stanie się wyjątkowy na rynku i zapewni znaczącą wartość zarówno dla konsumentów, jak i akcjonariuszy
- powiedział Bob Iger, prezes i dyrektor generalny The Walt Disney Company.
Według zapowiedzi,
Disney+ wyda w pierwszym roku działalności ponad 25 nowych seriali i 10 filmów, dokumentów i innych produkcji stworzonych specjalnie na potrzeby tej nowej usługi, w tym ostatnio ogłoszone:
- od Marvel Studios: „The Falcon and The Winter Soldier”, „WandaVision” i „Marvel’s What If…?”;
- od Walt Disney Animation Studios: „Into the Unknown: Making Frozen 2”;
- od Pixar Animation Studios: „Forky Asks a Question” i „Lamp Life”;
- od National Geographic: „The World According to Jeff Goldblum” i „Magic of the Animal Kingdom”.
- od Disney Television Animation: „The Phineas and Ferb Movie” (tytuł roboczy).
Ponadto Disney już wcześniej zapowiedział takie produkcje, jak: serial
„The Mandalorian” oparty na kanwie „Gwiezdnych wojen”, nowy sezon
„Star Wars: The Clone Wars”,
„High School Musical: The Musical: The Series”, serial o losach
Cassiana Andora z „Gwiezdnych wojen”, serial
„Loki” od Marvel Studios,
„Monsters at Work”,
„Diary of a Female President” oraz filmy
„Lady and the Tramp”, „Noelle”, „Togo”, „Timmy Failure” i
„Stargirl”. Ponadto Disney wyda produkcje dokumentalne:
„Be Our Chef”, „Cinema Relics: Iconic Art of the Movies” (tytuł roboczy),
„Earthkeepers” (tytuł roboczy),
„Encore!”, cykl o
Walt Disney Imagineering,
„Marvel’s 616”, „Marvel’s Hero Project”, „(Re)Connect”, „Rogue Trip” i
„Shop Class” (tytuł roboczy).
Dodatkowo ogłoszono, że Disney+ będzie oferować
wszystkie 30 sezonów „Simpsonów”, a w pierwszym roku działania usługi widzowie będą mieli dostęp do przyjaznych rodzinom tytułów Fox, takich jak
„Dźwięki muzyki”, „Narzeczona dla księcia” i „Zwariowany świat Malcolma”, w ramach imponującej kolekcji ponad 7500 odcinków telewizyjnych i 500 filmów.
Ponadto zaprezentowano
interfejs nowej usługi Disney+, który ma ułatwiać użytkownikom nawigację, odkrywanie i oglądanie ulubionych treści dzięki dedykowanym kafelkom z brandami i dedykowanym stronom dla Disneya, Pixara, Marvela, Star Wars i National Geographic. Subskrybenci będą mieli możliwość tworzenia niestandardowych profili, z których każdy otrzyma spersonalizowane doświadczenia dostosowane do unikalnych gustów w oparciu o wcześniejsze zachowania i preferowane treści.
Usługa Disney+ będzie dostępna na szerokiej gamie urządzeń, w tym na smartfonach, tabletach, konsolach do gier, odtwarzaczach multimedialnych i Smart TV. Będzie dostosowywać jakość obrazu na podstawie dostępnej przepustowości łącza. Co istotne będzie wspierać
HDR 4K. Część treści będzie dostępna do oglądania w trybie offline.
Po debiucie w Stanach Zjednoczonych, Disney+ ma rozszerzyć swój zasięg o kolejne kraje. Celem jest dostępność w niemal wszystkich głównych regionach świata w ciągu najbliższych dwóch lat. Prawdopodobnie pojawi się także w Polsce.
Strona internetowa:
DisneyPlus.com
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.