Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w opisie, „Studio biznes" to nowoczesny, dynamiczny program w formule na żywo. Każdy odcinek nowego formatu wideo potrwa około 30 minut. W tym czasie, prowadzący - Łukasz Kijek, redaktor naczelny next.gazeta.pl porozmawia z gośćmi o najgorętszych tematach w biznesie i nie tylko. Do programu zaprosi gości związanych z gospodarką - właścicieli firm, przedstawicieli biznesu i organizacji pozarządowych, ministrów czy ekonomistów.
- Żyję gospodarką na co dzień i chcę w przystępny sposób przybliżać ten temat użytkownikom gazeta.pl. To będzie program, którego jeszcze nie było - pokazujący nie ścianę z notowaniami giełdowymi, ale biznes bliski ludziom. Bez pieniędzy nie da się wyedukować dzieci, dobrze odpocząć na wakacjach ani nawet wygrywać wyborów i właśnie o tym w „Studio biznes" chcemy rozmawiać - z pasją, wiedzą, zaangażowaniem i warkotem motoryzacyjnym w finale
- zaprasza Łukasz Kijek.
Program „Studio biznes" będzie także miał część poświęconą motoryzacji, w której w roli eksperta wystąpi Tomasz Korniejew, szef serwisu moto.pl. Jak czytamy w opisie, przedstawi on najważniejsze trendy w tym segmencie i zaprezentuje najgorętsze premiery samochodowe w sezonie.
Pierwszy odcinek programu można było obejrzeć na stronie głównej portalu gazeta.pl w środę, 19 czerwca br. o godzinie 12:00. Jego gośćmi byli: Katarzyna Karpa-Świderek z Fundacji WWF Polska, z którą Łukasz Kijek rozmawiał m.in. o ekologicznej świadomości Polaków i segregacji odpadów, a także Michał Cessanis z „National Geographic Traveler" i Ewa Kubaczyk z Polskiej Izby Turystyki, którzy opowiedzieli m.in. o tym, czy urlop w Polsce się opłaca i czy wakacje w ciepłych krajach muszą być drogie.
Program jest promowany na stronach gazeta.pl, next.gazeta.pl i moto.pl oraz w mediach społecznościowych.
„Studio biznes" - premiery w środy o 12:00 na gazeta.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.