Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Premierowy odcinek serialu „Żmijowisko” był emitowany w
niedzielę, 3 listopada o godz. 21:30 w CANAL+ oraz godzinę później w CANAL +1. Wśród użytkowników CANAL+ osiągnął 13 proc. udziałów w rynku, dystansując pozostałe kanały.
W czasie emisji odcinek obejrzało więcej widzów z dostępem do CANAL+ niż konkurencyjną ofertę filmowo-serialową innych stacji. Pierwszy odcinek „Żmijowiska” obejrzało w pikach dwukrotnie więcej osób niż stację drugiego wyboru.
Serial jest też dostępny w serwisach: CANAL+ VOD, nc+ GO TV, nc+ GO i Player+, a premierowy odcinek można było zobaczyć również w serwisie Wirtualnej Polski.
Łącznie, we wszystkich kanałach dystrybucji obejrzało go ponad 760 tys. widzów, w tym niemal 40 proc. poza tradycyjnymi kanałami telewizyjnymi, informuje nadawca. W poprzednich latach, podobną widownię, ponad 700 tys. uzyskały premierowe odcinki sezonów 1 i 2 „Belfra”.
Promocji serialu towarzyszyły niestandardowe działania komunikacyjne, między innymi: produkcja piosenki i teledysku „Żmijowisko” autorstwa grającego główną rolę Pawła Domagały (z wynikiem ponad 2 mln odtworzeń na YT); specjalna edycja książki „Żmijowisko” Wojciecha Chmielarza (z okładką z serialowego plakatu) oraz seria spotkań z autorem; dedykowany dziennikarzom panel ekspercki „Od książki do serialu” z udziałem producentów wykonawczych, reżysera, scenarzystów i kampania outdoorowa wykorzystująca możliwości druku soczewkowego.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.