reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

266 tys. subskrybentów CDA Premium

dodano: 2020-04-17 10:17
autor: Jerzy Kruczek | źródło: CDA

CDA Premium Na koniec marca br. liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 266 tys., a wpływy spółki ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 wyniosły 13 mln zł. Rekordy popularności biła też aplikacja CDA na telewizory i urządzenia mobilne - łączna liczba instalacji przekroczyła 5,3 mln.

CDA Premium


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec marca 2020 roku liczba subskrybentów CDA Premium wyniosła 266,3 tys., czyli o 43% więcej niż w marcu 2019, natomiast sprzedaż w okresie styczeń-marzec 2020 wyniosła ok. 13 mln zł, co stanowi wzrost o 46,7% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.

Rekordową popularnością cieszy się także aplikacja CDA na urządzenia mobilne i telewizory. Łączna liczba instalacji przekroczyła już 5,3 mln, co stanowi wzrost o 1 mln w ciągu zaledwie kwartału (na koniec 2019 łączna liczba instalacji wynosiła 4,3 mln).

Najpopularniejsza jest aplikacja mobilna na tablety i smartfony, przy czym użytkowników Androida jest znacznie więcej niż osób korzystających z urządzeń z iOS. Aplikację mobilną na Androida pobrano do tej pory znacznie ponad 4 mln razy, podczas gdy na iOS nieco ponad 260 tys. Jednak to wersja na iPady i iPhone'y cieszyła się największym wzrostem zainteresowania - liczba pobrań w marcu była o ponad 60% większa niż w lutym.

Generalnie marzec br. ze względu na pandemię charakteryzował się zwiększonym ruchem i zainteresowaniem usługą CDA Premium, a sama aplikacja CDA była instalowana znacznie częściej niż w lutym - w zależności od urządzenia i marki wzrosty były o 30-60%.

Coraz większą popularnością cieszy się dedykowana aplikacja CDA na telewizory i konsole, która do tej pory została zainstalowana prawie 800 tys. razy. Rozkład wśród poszczególnych urządzeń wygląda następująco: telewizory z Android TV - ponad 200 tys., telewizory LG - blisko 180 tys., konsola XBox One - blisko 90 tys. oraz telewizory marek Toshiba/JVC/Philips/Panasonic/TCL/Sony Bravia/Hitachi - blisko 300 tys. pobrań.

Rozwój aplikacji CDA na telewizory i konsole jest jednym z priorytetów spółki od ubiegłego roku. W kwietniu tego roku spółka zakończyła proces wdrażania dedykowanej aplikacji na wszystkie modele telewizorów LG, od rocznika 2014 po najnowsze modele (od systemu WebOS 1.0 wzwyż). Pełna lista obsługiwanych telewizorów i urządzeń znajduje się na stronie www.cda.pl/smarttv.

Aplikację CDA można instalować bezpłatnie, ale tylko posiadacze płatnej subskrypcji mają dostęp do ponad 7 600 filmów w usłudze CDA Premium i tylko oni mogą pobierać i oglądać filmy offline.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SX88 4K UHD S2 + IP

Octagon SX88 4K UHD S2 - odchudzona wersja odbiornika UHD...

399 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 110A grafit

Fuba DAA 110A to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

649 zł Więcej...

Nagrywarka 4K UHD Velocap U3

Nagrywarka (grabber) i streamer sygnału HDMI w wysokiej jakości, bezpośrednio...

850 zł Więcej...
reklama