reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

266 tys. subskrybentów CDA Premium

dodano: 2020-04-17 10:17
autor: Jerzy Kruczek | źródło: CDA

CDA Premium Na koniec marca br. liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 266 tys., a wpływy spółki ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 wyniosły 13 mln zł. Rekordy popularności biła też aplikacja CDA na telewizory i urządzenia mobilne - łączna liczba instalacji przekroczyła 5,3 mln.

CDA Premium


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec marca 2020 roku liczba subskrybentów CDA Premium wyniosła 266,3 tys., czyli o 43% więcej niż w marcu 2019, natomiast sprzedaż w okresie styczeń-marzec 2020 wyniosła ok. 13 mln zł, co stanowi wzrost o 46,7% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.

Rekordową popularnością cieszy się także aplikacja CDA na urządzenia mobilne i telewizory. Łączna liczba instalacji przekroczyła już 5,3 mln, co stanowi wzrost o 1 mln w ciągu zaledwie kwartału (na koniec 2019 łączna liczba instalacji wynosiła 4,3 mln).

Najpopularniejsza jest aplikacja mobilna na tablety i smartfony, przy czym użytkowników Androida jest znacznie więcej niż osób korzystających z urządzeń z iOS. Aplikację mobilną na Androida pobrano do tej pory znacznie ponad 4 mln razy, podczas gdy na iOS nieco ponad 260 tys. Jednak to wersja na iPady i iPhone'y cieszyła się największym wzrostem zainteresowania - liczba pobrań w marcu była o ponad 60% większa niż w lutym.

Generalnie marzec br. ze względu na pandemię charakteryzował się zwiększonym ruchem i zainteresowaniem usługą CDA Premium, a sama aplikacja CDA była instalowana znacznie częściej niż w lutym - w zależności od urządzenia i marki wzrosty były o 30-60%.

Coraz większą popularnością cieszy się dedykowana aplikacja CDA na telewizory i konsole, która do tej pory została zainstalowana prawie 800 tys. razy. Rozkład wśród poszczególnych urządzeń wygląda następująco: telewizory z Android TV - ponad 200 tys., telewizory LG - blisko 180 tys., konsola XBox One - blisko 90 tys. oraz telewizory marek Toshiba/JVC/Philips/Panasonic/TCL/Sony Bravia/Hitachi - blisko 300 tys. pobrań.

Rozwój aplikacji CDA na telewizory i konsole jest jednym z priorytetów spółki od ubiegłego roku. W kwietniu tego roku spółka zakończyła proces wdrażania dedykowanej aplikacji na wszystkie modele telewizorów LG, od rocznika 2014 po najnowsze modele (od systemu WebOS 1.0 wzwyż). Pełna lista obsługiwanych telewizorów i urządzeń znajduje się na stronie www.cda.pl/smarttv.

Aplikację CDA można instalować bezpłatnie, ale tylko posiadacze płatnej subskrypcji mają dostęp do ponad 7 600 filmów w usłudze CDA Premium i tylko oni mogą pobierać i oglądać filmy offline.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

LNB Twin BEST HG 202 Ultra Black 0,1dB

Wysokiej jakości konwerter satelitarny o współczynniku szumów 0,1 dB i...

79 zł Więcej...

Tivusat: Black card + CAM w UHD

Najnowsza karta Tivusat tzw. Black card z modułem CAM v.1.4...

790 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...
reklama