Pandemia Covid-19 i wynikająca z niej izolacja miały dwa główne skutki dla zachodnioeuropejskiego rynku OTT: gwałtowny wzrost liczby subskrypcji SVOD i spadek liczby reklam, co przełoży się na niższy wzrost AVOD w 2020 roku
- powiedział Simon Murray, główny analityk Digital TV Research.
Netflix odnotował imponujące wyniki za pierwszy kwartał, a nowo uruchomiony Disney+ odniósł wielki sukces. Kluczowe dla platform SVOD będzie utrzymanie subskrybentów po zniesieniu izolacji - i przyciągnięcie nowych.
'SAT Kurier' abonament 2021 + książka ANTENY SATELITARNE
Promocyjny pakiet: roczna prenumerata SAT Kurier 2021 + książka tematyczna ...
109 zł Więcej...Antena sat kempingowa 60 cm z przyssawką
stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę.
149 zł Więcej...Moduł UniCam Prime
Najnowsza wersja uniwersalnego modułu dostępu UniCam Prime - następca Unicam...
499 zł Więcej...