Pandemia Covid-19 i wynikająca z niej izolacja miały dwa główne skutki dla zachodnioeuropejskiego rynku OTT: gwałtowny wzrost liczby subskrypcji SVOD i spadek liczby reklam, co przełoży się na niższy wzrost AVOD w 2020 roku
- powiedział Simon Murray, główny analityk Digital TV Research.
Netflix odnotował imponujące wyniki za pierwszy kwartał, a nowo uruchomiony Disney+ odniósł wielki sukces. Kluczowe dla platform SVOD będzie utrzymanie subskrybentów po zniesieniu izolacji - i przyciągnięcie nowych.
'SAT Kurier' abonament za 2021 rok
Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2021 r. z wysyłką...
89 zł Więcej...Miernik Linbox WS-6934 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem SNR,...
299 zł Więcej...Multiswitch Opticum OMS TRQ 5/6 Platinum Line
Multiswitch Opticum OMS TRQ 5/6 Platinum Line rozdziela sygnał z...
179 zł Więcej...