Jak zapowiedział nadawca, drugi sezon programu „Złoto Bałtyku” zostanie pokazany w kanałach History w kilkudziesięciu europejskich krajach w drugiej połowie 2020 roku. Polska premiera tej serii odbyła się we wtorek, 24 marca br. w stacji History. Producentem programu jest ATM Grupa.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pięcioodcinkowa seria opowiada o losach osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach. Widzowie poznali kulisy pracy osób, którymi kieruje prawdziwa gorączka bursztynu. Dowiedzieli się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn - od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc.
Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiadała ATM Grupa, która wyprodukowała wcześniej m.in. serię „Brać czy nie brać” na zlecenie History (więcej tutaj). Reżyserem programu jest Sambor Wilk, który ma na swoim koncie wiele programów dokumentalno-rozrywkowych. Ze strony A+E Networks producentem merytorycznym i kreatywnym była Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupy produkcję nadzorował Krzysztof Jakubowski (więcej tutaj).
„Złoto Bałtyku” - sezony 1. i 2., emisja w History.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.