- Cieszymy się, że zawarliśmy umowę partnerską z Tencent, dzięki czemu nasi kibice w Chinach mogą cieszyć się meczami Premier League przez cały ten sezon. My i nasze kluby mamy w Chinach niezwykle oddaną rzeszę fanów i nie możemy się doczekać współpracy z zespołem Tencent w celu nawiązania nowych kontaktów z fanami w nadchodzącym sezonie.
Uważa się, że władze Premier League skupią się teraz na zawarciu długoterminowej umowy, obejmującej sezon 2021/22 i później. W ramach umowy Premier League zachowuje również prawo do sprzedaży niewielkiej liczby meczów innym nadawcom niekodowanym w Chinach.
Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione. Według FT umowa z Tencent jest dużo mniej warta niż opłata, jaką firma PPTV miała zapłacić w tym sezonie w ramach swojego kontraktu.
Jednak zespoły z najwyższej półki Premier League podobno zostały poinformowane, że nie stracą pieniędzy bo PPTV zapłaciła połowę ich kontraktu przed jego rozwiązaniem, więc w sumie strata nie będzie aż taka duża
Twierdzi się, że Tencent ma 114 mln subskrybentów wideo, więc zasięg meczów Premier League w Chinach jest ogromny.
Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
239 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...