– Polsat Media wygrał w tym roku konkurs na sprzedaż reklam naszych kanałów. TV Puls i Puls 2 cały czas dynamicznie się rozwijają, będziemy nadal inwestować w naszą ofertę programową i jej promocję. Planujemy również inwestować w inne obszary związane z produkcją treści oraz licencji. Mamy nadzieję, że współpraca z Polsat Media wygeneruje dodatkowe bodźce dla dalszego rozwoju Telewizji Puls – powiedział Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls.
W zasięgu TV Puls znajduje się 35,9 mln widzów, a Puls 2 – 29,9 mln widzów (październik 2020; 4+). Jak dotąd (Nielsen, 01.01-30.11.20), rok 2020 pozostaje rekordowy dla Telewizji Puls, która jako Grupa odnotowała najlepszy wynik w swojej historii – 6,31% udziału w rynku (SHR, 16-49). Rekordowe wyniki osiągnęły również oba kanały: TV Puls - 4% (SHR, 16-49), a Puls 2 - 2,31% (SHR, 16-49).– Cieszymy się, że tak duży gracz dołączy do portfolio Polsat Media. W 2021 rok wchodzimy z bardzo ciekawą ofertą reklamową, powiększoną o Interię i kanały należące do Telewizji Puls – komentuje Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...