reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Telewizja Puls z reklamami od Polsat Media

dodano: 2020-12-01 17:42
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Telewizja Puls

Polsat Media Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i Puls 2 z codziennym pasmem dla dzieci „Puls Kids” – oraz Polsat Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Wcześniej przez 10 lat partnerem handlowym Telewizji Puls był TVN Media.

Telewizja Puls
TV Puls


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od 1 stycznia 2021 roku Polsat Media będzie wyłącznym reprezentantem handlowym Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. Udział Telewizji Puls w rynku reklamowym to 6,31% (SHR 16-49, 01.01-30.11.20), co plasuje Grupę w czołówce telewizji komercyjnych.
 

– Polsat Media wygrał w tym roku konkurs na sprzedaż reklam naszych kanałów. TV Puls i Puls 2 cały czas dynamicznie się rozwijają, będziemy nadal inwestować w naszą ofertę programową i jej promocję. Planujemy również inwestować w inne obszary związane z produkcją treści oraz licencji. Mamy nadzieję, że współpraca z Polsat Media wygeneruje dodatkowe bodźce dla dalszego rozwoju Telewizji Puls – powiedział Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls.

– Cieszymy się, że tak duży gracz dołączy do portfolio Polsat Media. W 2021 rok wchodzimy z bardzo ciekawą ofertą reklamową, powiększoną o Interię i kanały należące do Telewizji Puls – komentuje Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.

W zasięgu TV Puls znajduje się 35,9 mln widzów, a Puls 2 – 29,9 mln widzów (październik 2020; 4+). Jak dotąd (Nielsen, 01.01-30.11.20), rok 2020 pozostaje rekordowy dla Telewizji Puls, która jako Grupa odnotowała najlepszy wynik w swojej historii – 6,31% udziału w rynku (SHR, 16-49). Rekordowe wyniki osiągnęły również oba kanały: TV Puls - 4% (SHR, 16-49), a Puls 2 - 2,31% (SHR, 16-49).

W marcu 2020 na antenie Puls 2 wystartowało wielogodzinne pasmo „Puls Kids”, prezentujące najlepsze animacje dla całej rodziny. Od początku nadawania „Puls Kids”, kanał Puls 2 jest najchętniej oglądanym kanałem w grupie dzieci w wieku 4-12 lat z wynikiem 14% SHR (Nielsen, 09.03.-30.10.2020, pn-pt 06:45-19:59, bez świąt).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,5m w wersji v2.1 dla...

79 zł Więcej...

Usługa CANAL+ BOX 4K Ultra HD

Najnowszy dekoder CANAL+ BOX 4K (model HY4001) w nowej cenie...

199 zł Więcej...

TechniSat DigitRadio 700 mini wieża

Technisat DigitRadio 700 - kompaktowa wieża stereo 2x20W

749 zł Więcej...