Rok 2020 był rokiem zmian, wyzwań i możliwości, a nasza firma wykazała się niesamowitą odpornością, kreatywnością i skupieniem jako jeden globalny zespół. Zakończyliśmy ten rok z dużym rozmachem operacyjnym oraz świetnym zarządzaniem i kontrolą naszych globalnych biznesów, co daje nam wyjątkową pozycję, aby zrównoważyć podstawową i następną generację biznesową.
Obiecująco zaczęliśmy 2021 rok wraz z udanym wprowadzeniem discovery+. Przekroczyliśmy obecnie liczbę 11 mln subskrybentów na całym świecie, a do końca lutego powinniśmy osiągnąć poziom 12 mln, co podkreśla wartość inwestycji, które poczyniliśmy w treści, uwielbiane osobowości i marki o ogromnej atrakcyjności konsumenckiej, wspierane przez wiodące w branży możliwości DTC.
Nasza niezrównana globalna skala i możliwość obsługi klientów na całym świecie dzięki prawdziwie zróżnicowanej ofercie na wielu platformach, a także nasze solidne przepływy pieniężne, nawet przy znacznych inwestycjach w inicjatywy nowej generacji i trwającej pandemii COVID-19, pozwalają nam osiągnąć zrównoważony, długoterminowy wzrost i budować długofalową wartość dla akcjonariuszy
- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.
Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
239 zł Więcej...SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...