reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

11 mln subskrybentów discovery+

dodano: 2021-02-22 14:49
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Discovery/satkurier.pl

Discovery+ Player 22 lutego br. Discovery poinformował, że ma ponad 11 mln subskrybentów usługi discovery+, a do końca miesiąca powinien osiągnąć poziom 12 mln. To znacznie mniej niż ma Netflix, który zakończył 2020 rok z liczbą 203,66 mln subskrybentów na całym świecie oraz Disney+, który miał ich wówczas 94,9 mln.

Discovery+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Serwis Discovery+ zadebiutował w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz Indiach w 2020 roku. Zastąpił usługę dplay. W Stanach Zjednoczonych serwis pojawił się 4 stycznia 2021 roku, a następnie zaczął proces wkraczania na ponad 25 kluczowych rynków, w tym do krajów skandynawskich, Włoch, Holandii i Hiszpanii. Serwis ma pojawić się również w Ameryce Południowej, m.in. w Brazylii, oraz w niektórych krajach Azji. W Polsce marka discovery+ zadebiutowała 8 grudnia ub.r. jako kolekcja w ramach usługi Player.
 

Rok 2020 był rokiem zmian, wyzwań i możliwości, a nasza firma wykazała się niesamowitą odpornością, kreatywnością i skupieniem jako jeden globalny zespół. Zakończyliśmy ten rok z dużym rozmachem operacyjnym oraz świetnym zarządzaniem i kontrolą naszych globalnych biznesów, co daje nam wyjątkową pozycję, aby zrównoważyć podstawową i następną generację biznesową.

Obiecująco zaczęliśmy 2021 rok wraz z udanym wprowadzeniem discovery+. Przekroczyliśmy obecnie liczbę 11 mln subskrybentów na całym świecie, a do końca lutego powinniśmy osiągnąć poziom 12 mln, co podkreśla wartość inwestycji, które poczyniliśmy w treści, uwielbiane osobowości i marki o ogromnej atrakcyjności konsumenckiej, wspierane przez wiodące w branży możliwości DTC.

Nasza niezrównana globalna skala i możliwość obsługi klientów na całym świecie dzięki prawdziwie zróżnicowanej ofercie na wielu platformach, a także nasze solidne przepływy pieniężne, nawet przy znacznych inwestycjach w inicjatywy nowej generacji i trwającej pandemii COVID-19, pozwalają nam osiągnąć zrównoważony, długoterminowy wzrost i budować długofalową wartość dla akcjonariuszy

- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

TechniSat DigitRadio 371CD

Radio DAB+ oraz UKF/FM. Bluetooth, zegar, budzik, USB. Sterowanie pilotem....

690 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

249 zł Więcej...

Kabel HDMI - mini HDMI 3,0m

Kabel połączeniowy HDMI - mini HDMI do podłączenia tabletów, smartfonów...

29 zł Więcej...