reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Uwaga na zagrożenie reklamami pirackich witryn

dodano: 2021-03-19 12:56
autor: HP | źródło: White Bullet/IPIP/marketingdonut

White bullet złośliwe reklamy 360px.jpg Najnowsza analiza przeprowadzona przez White Bullet - specjalistyczną firmę ds. cyberbezpieczeństwa i ochrony własności intelektualnej, wykazało, że 20% reklam na pirackich witrynach internetowych stanowi zagrożenie dla konsumentów na całym świecie, z dużą liczbą wyjątkowo złośliwych reklam (13%) oraz niebezpiecznych linków do treści dla dorosłych (7%).

White Bullet
White bullet złośliwe reklamy 760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najnowsze statystyki platformy IPIP, platformy do kontroli naruszania praw własności intelektualnej, ujawniły w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 8 mld wyświetleń złośliwych reklam znalezionych na całym świecie.

Niepokojący trend
W ostatnim kwartale 2020 r. odnotowano jako „niepokojący” trend, który wskazuje na 82-procentowy wzrost złośliwych reklam na domenach pirackich. Należy podejrzewać, że prawdopodobnie prowadzą się do przestępców próbujących wykorzystać zwiększoną aktywność online w wyniku obostrzeń związanych z pandemią na całym świecie.

Zagrożone są Niemcy i Francja!
Ta analiza wykazała, że Francja i Niemcy mają jedne z największych ilości złośliwych reklam na świecie. I to jest zjawisko na tyle niepokojące, że takich reklam w tym krajach jest ponad dwukrotnie więcej niż w Wielkiej Brytanii, podczas gdy w Indonezji 1/3 reklam na pirackich stronach to złośliwe reklamy.

White Bullet wychwycił wiele złośliwych reklam na pirackich witrynach internetowych, od adware, przez PUP (potencjalnie niechcianych programów, które wstrzykują paski narzędzi i wyskakujące reklamy) i porywaczy przeglądarki, po keyloggery śledzące działania klawiatury i trojany.

1 mld dol. z reklam trafia do piratów
Jest jeszcze jeden niepokojący trend biorąc pod uwagę, że prawie 1 mld dol. przychodów z reklam trafia co roku do pirackich witryn internetowych, to specjaliści ds. marketingu wielu marek muszą zrozumieć ryzyko związane z piractwem i poznać taktyki stosowane przez oszustów internetowych. Reklamy znanych marek są niepokojąco powszechne na pirackich stronach internetowych, wpychając miliony dolarów w ten nielegalny ekosystem. Marketingowcy robiąc tzw. wyniki nie patrzą gdzie trafiają reklamy grunt, że jest wynik i zgadza się budżet. To poważny błąd!


Co więcej, wiele znanych marek premium coraz częściej i chyba nieświadomie reklamuje się na pirackich platformach mobilnych, w tym w OTT i Connected TV. Wynika to z tego, że r
eklamy marek premium są 4-krotnie bardziej rozpowszechnione w przestrzeni mobilnej.


Źródło: white-bullet.com  marketingdonut.co.uk 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Ataki komputerowe


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+ 4K ECP

Najnowszy moduł CAM CI+ 4K ECP z ofertą „nc+ telewizja...

199 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 850 ceglasta

Fuba DAA 850 to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

429 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X + 1TB HDD

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X UHD 4K z wbudowanym...

799 zł Więcej...
reklama