Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2020 roku firma
TCL Electronics kontynuowała strategię rozwoju „inteligentnych wyświetlaczy”, której podstawową filozofią był postęp technologiczny i innowacje produktowe. W ciągu roku firma wprowadziła do sprzedaży zaawansowane inteligentne produkty i usługi, zwiększyła udział w segmencie RTV/AGD i swoją konkurencyjność oraz osiągnęła bardzo dobre wyniki na tym niezwykle wymagającym rynku. Zgodnie z danymi Omdia, w 2020 r. TCL znalazło się na trzeciej pozycji na świecie pod względem wielkości sprzedaży telewizorów, a w segmencie LCD TV zajęło drugie miejsce. Szczególne sukcesy firma TCL odniosła w Europie, gdzie sprzedaż telewizorów marki wzrosła o 66% w stosunku do roku poprzedniego (źródło: TCL shipment data).
Display Greatness w każdym z produktów i innowacji – misją TCL jest uczynienie naszego życia bardziej inteligentnym, nie tylko dzięki produktom, ale także poprzez wykorzystanie mocnych stron marki tak, aby pomóc konsumentom w stworzeniu w ich domach zintegrowanego „ekosystemu”.
Tej wiosny TCL Europe umocni swoją pozycję na światowym rynku elektroniki użytkowej, wprowadzając do sprzedaży, z myślą o zapewnieniu jak najszerszej gamy wrażeń przy wyjątkowej jakości dźwięku i obrazu, nowe modele telewizorów TCL oraz soundbar.
Fani sportu, miłośnicy gier, programów telewizyjnych i kina będą zachwyceni, odkrywając nowe produkty, które spełnią ich oczekiwania i zwiększą apetyt na rozrywkę i gry. Nowe wersje telewizorów TCL obejmują Serię C z 3 nowymi modelami:
C72, C72+ i C82. Seria C82 jest ważnym elementem ciągłego zaangażowania TCL w rozwój technologii wyświetlania
Mini-LED, podczas gdy serie C72 i C72+ wprowadzają technologię wyświetlania
Quantum Dot na nowy poziom. Są doskonałą propozycją dla tych, którzy oczekują w domu wysokiej jakości obrazu i interaktywnej rozrywki, będącej częścią połączonego i inteligentnego stylu życia. TCL Europe przedstawia również swój nowy
soundbar TS8132.
3.1.2 kanałowy soundbar z Dolby Atmos i bezprzewodowym subwooferem, charakteryzujący się znakomitą wydajnością, oferuje dźwięk, który zaspokoi oczekiwania każdego użytkownika i przeniesie domową rozrywkę na wyższy poziom.
Oprócz prezentowanych nowości, TCL Europe dostrzega ogromną wartość płynącą z wprowadzenia inteligentnych rozwiązań do domowych produktów i urządzeń elektronicznych, które dzięki łączności poprawiają komfort ich użytkowania. Z tego powodu, oprócz Wi-Fi i łatwego w użytkowaniu sterowania głosowego, TCL Europe z dumą ogłasza, że opracowała zupełnie nową aplikację, która umożliwia użytkownikom sterowanie urządzeniami domowymi z dowolnego miejsca. Z aplikacją
TCL Home, będącą centrum tego „ekosystemu”, użytkownicy otrzymują wiele funkcjonalnych rozwiązań, takich jak sterowanie głosowe czy platforma zarządzania wyświetlana na telewizorze.
TCL Europe nieustannie wprowadza innowacje, aby poprawić komfort życia konsumentów w ich domach, ale na tym nie poprzestaje.
Display Greatness to strategia, która kieruje nie tylko wszystkimi produktami, ale także działaniami podejmowanymi przez TCL. Marka ma długie tradycje we wspieraniu wydarzeń sportowych i współpracy z międzynarodowymi ambasadorami. Po przedstawieniu sześciu najbardziej utalentowanych piłkarzy, którzy zostali ambasadorami TCL, w kwietniu, jeszcze przed rozpoczęciem
Euro 2020, rusza potężna kampania marketingowa, obejmująca przeróżne obszary marketing mix, w tym przede wszystkim PR, online, OOH, Radio i działania BTL.
Rozpoczynając kampanię towarzyszącą Euro 2021, TCL Europe chce zachęcić widzów do zaprezentowania ich własnej klasy w wyjątkowym TCL Display Greatness Challenge.
TCL skonfrontuje swoich piłkarskich ambasadorów z użytkownikami sprzętu tej marki w grze Fortnite. To wyjątkowe wydarzenie dla wszystkich fanów sportu i gier będzie transmitowane na żywo za pośrednictwem stale rozwijającej się platformy streamingowej Twitch, dostępnej na telewizorach TCL Android TV.
Aby dołączyć do wyzwania, użytkownicy będą musieli wziąć udział w konkursie organizowanym na Twitchu przez sześciu kultowych graczy, skupiających wokół siebie ogromne społeczności fanów. Będzie to wielka konfrontacja z czatami, rozmowami, nagrodami ufundowanymi przez TCL oraz interakcjami z fanami.
Każda szóstka streamerów ogłosi datę tego wydarzenia jeszcze w tym tygodniu.
- Sport łączy ludzi i jest dla wszystkich źródłem motywacji, aby dążyć do osiągnięcia najwyższych standardów doskonałości, podobnie jak TCL nieustannie dąży do jak najwyższej jakości wyświetlania (Display Greatness). Cieszymy się, że możemy dostarczyć wszystkie to nowe produkty i rozpocząć kampanię marketingową tuż przed Euro 2020, które będzie naprawdę ekscytującym wydarzeniem dla każdego fana sportu w całej Europie. Cieszymy się, że nasze wspaniałe produkty przyczyniają się do zaprezentowania całej magii wydarzeń sportowych i mamy nadzieję, że zainspirują ludzi tak samo jak nas - mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager w TCL Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.