Nowa wersja systemu webOS pozwala na jeszcze bardziej spersonalizowane korzystanie z telewizora. Na Ekranie głównym wyświetlane są indywidualnie dopasowane rekomendacje filmów i seriali. Ponadto każdy użytkownik może dostosować menu webOS do własnych preferencji. Dzięki temu możliwy jest błyskawiczny dostęp do najczęściej używanych treści i usług. Proces ten ułatwia także interfejs Quick Card, automatycznie grupujący różnorodne treści i usługi w kategorie, takie jak muzyka, gry czy sport. Działanie menu webOS jest podobne do obsługi smartfona, co sprawia, że korzystanie z niego jest bardzo intuicyjne.- Ta najnowsza aktualizacja zapewni użytkownikom nowe wrażenia z oglądania przez kolejnych 5 lat. W przyszłości planowane jest rozszerzenie aktualizacji na więcej modeli telewizorów LG na całym świecie, co da użytkownikom lepsze opcje rozrywki oraz bogatszy wybór treści i usług - informuje LG Electronics.
Jak podkreśla LG Electronics, wyskakujące powiadomienia oferujące pełną aktualizację bez konieczności wyboru określonego UX, UI lub funkcji są wysyłane tylko do klientów, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. I dodaje: - Należy pamiętać, że aktualizacja nie zwiększa wydajności sprzętowej, zakresu funkcji ani trwałości telewizora.- Zaawansowana technologia zabezpieczeń i zoptymalizowany system operacyjny zapewniają stabilność i bezpieczeństwo podczas oglądania. Wraz z rosnącą liczbą telewizorów LG Smart TV korzystających z najnowszej aktualizacji systemu webOS, dostawcy treści i usług będą mogli oferować nowe treści, usługi i funkcje większej liczbie odbiorców - czytamy w komunikacie LG Electronics.
Najnowsze innowacje LG Home Entertainment Company będzie można obejrzeć w dniach 9-12 stycznia podczas targów CES 2024 na stoisku firmy (nr 16008, Centrum Konferencyjne w Las Vegas).- Ciągłe poprawianie doświadczeń użytkownika i interfejsu platformy webOS świadczy o dążeniu LG do zwiększania wygody i bezpieczeństwa. Dzięki temu klienci mogą korzystać z naszych produktów bezproblemowo i bezpiecznie. Zapewniając szeroką gamę treści i usług za pośrednictwem naszych telewizorów staramy się dostarczać naszym klientom nowych wrażeń - mówi Seon-pill Baik, szef działu planowania produktów LG Home Entertainment Company.