Ponad 80 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 28. akcji charytatywnej „Reklama dzieciom” organizowanej przez TVP. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego, wyemitowanego w piątek, 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Polonia, TVP Wilno i TVP Info), wyniósł 1 410 000 zł. Akcję wsparło 13 reklamodawców.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych i edukacyjnych (integracja sensoryczna, logopedyczna, doświadczanie świata, wczesne wspomaganie rozwoju, multimedialna, rewalidacyjno-wychowawcza, terapia ruchowa), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, alpakoterapia, terapia Snoezelen), organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności, kolonii i wycieczek dla dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych formach pieczy zastępczej oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, oraz z innymi dysfunkcjami, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych (więcej tutaj).
Pieniądze trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i szkół podstawowych.
Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad sześć tysięcy dzieci. W gronie darczyńców, którzy wsparli dwudziestą ósmą akcję „Reklama dzieciom” znalazło się trzynaście firm, takich jak: Cinkciarz.pl Marketing, Grupa Maspex, Lidl, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie, Procter & Gamble DS Polska, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.
Przypomnijmy, iż blok „Reklama dzieciom” został wyemitowany w piątek, 25 grudnia 2020 roku, w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia, w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Polonia, TVP Wilno i TVP Info).
Wiktoria Gabor (z lewej) w kampanii promującej akcję „Reklama dzieciom”, foto: Waldemar Kompała/TVP