reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

13 mln subskrybentów discovery+

dodano: 2021-04-29 09:55
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery, Inc.

Discovery+ Firma Discovery, Inc. opublikowała wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2021 roku. Szczególnie interesujące są informacje dotyczące platformy streamingowej discovery+ uruchomionej w zeszłym roku. Jak podał David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery, miała ona na koniec marca ponad 13 mln subskrybentów.

Discovery+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Globalne wdrożenie discovery+ jest fantastyczne pod każdym względem. Kluczowe wskaźniki, w tym liczba nowych subskrybentów, zaangażowanie klientów i ich utrzymanie, przekraczają nasze oczekiwania i wskazują na zachowanie tego tempa w drugim kwartale. Obecnie w naszym globalnym portfolio mamy łącznie 15 mln subskrybentów bezpośrednich, głównie za sprawą discovery+, po przekroczeniu liczby 13 mln na koniec marca.

Dobre wyniki podkreślają wyjątkową wartość i atrakcyjność naszych treści, marek i osobowości zarówno dla konsumentów, jak i partnerów dystrybucyjnych. Wciąż rozszerzamy zasięg discovery+ dzięki niedawnym debiutom na kanałach Comcast Xfinity i Amazon Prime Video. Jednocześnie nadal rośnie ogólne zaangażowanie widzów z różnymi ekranami w kierunku najchętniej oglądanego portfolio płatnej telewizji w USA. Jest to też siódmy z rzędu kwartał wzrostu dla udziału międzynarodowego

- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.

Najważniejsze dane finansowe za pierwszy kwartał 2021 roku:
  • Całkowite przychody Discovery, Inc. w wysokości 2,792 mld dol. wzrosły o 4 proc. w porównaniu z tym samym kwartałem poprzedniego roku lub o 3 proc. bez uwzględnienia rynku walutowego.
    - Wpływy z reklam w USA spadły o 4 proc., a przychody z dystrybucji wzrosły o 12 proc.
    - Przychody z reklam na arenie międzynarodowej wzrosły o 16 proc. lub wzrosły o 8 proc. bez uwzględnienia rynku walutowego, a przychody z dystrybucji pozostały niezmienione lub spadły o 2 proc. bez uwzględnienia rynku walutowego.
  • Zysk netto dla Discovery, Inc. wyniósł 140 mln dol., a rozwodniony zysk na akcję wyniósł 0,21 dol.
  • Całkowita skorygowana OIBDA wyniosła 837 mln dol.
  • Środki pieniężne pochodzące z działalności operacyjnej wyniosły 269 mln dol., a wolne przepływy pieniężne 179 mln dol.

Najważniejsze informacje operacyjne:
  • Na koniec pierwszego kwartału usługa discovery+ miała 13 mln globalnych subskrybentów.
  • Discovery+ został uruchomiony na kanałach Comcast Xfinity i Amazon Prime Video w USA, Starzplay w regionie MENA oraz na telewizorach Samsung Smart TV i urządzeniach Amazon Fire TV w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
  • Całkowity udział w oglądalności w międzynarodowym portfolio linearnym wzrósł średnio o 2 proc. w pierwszym kwartale, co oznacza siedem kolejnych kwartałów wzrostu udziałów w ujęciu rok do roku.
  • W pierwszym kwartale Discovery było najczęściej oglądanym portfolio płatnej telewizji w USA wśród kluczowych grup demograficznych i był numerem 1 w portfolio płatnej telewizji pod względem zaangażowania, napędzanym częściowo przez TLC, który był kanałem nr 1 wśród kobiet.

Serwis Discovery+ zadebiutował w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz Indiach w 2020 roku. Zastąpił usługę dplay. W Stanach Zjednoczonych serwis pojawił się 4 stycznia 2021 roku, a następnie zaczął proces wkraczania na ponad 25 kluczowych rynków, w tym do krajów skandynawskich, Włoch, Holandii i Hiszpanii. Serwis ma pojawić się również w Ameryce Południowej, m.in. w Brazylii, oraz w niektórych krajach Azji. W Polsce marka discovery+ zadebiutowała 8 grudnia ub.r. jako kolekcja w ramach usługi Player.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Fuba DAA 850 ceglasta

Fuba DAA 850 to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

429 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) ULTRABOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

199 zł Więcej...

DJI Osmo Pocket

950 zł Więcej...
reklama