dodano: 2021-05-15 13:44 | aktualizacja:
2021-05-15 15:55
autor: RO |
źródło: cableman.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sojuzmultfilm nie zamierza dokonywać rebrandingu na dużą skalę albo w sposób istotny zmieniać ofertę programową. Za to ramówka zostanie wzmocniona nowymi projektami Sojuzmultfilm, a także programami wyprodukowanymi wspólnie przez studio i kanał telewizyjny.
Stacja wyświetla treści dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat, z przewagą krajowych seriali animowanych i filmów. Dostępna jest we wszystkich platformach satelitarnych w Rosji (
Trikolor TV,
NTV Plus,
Telekarta,
MTS TV).
O zakupie
Multilandii zdecydowała oglądalność. W I kwartale 2021 r. kanał znalazł się w trójce płatnych kanałów dla dzieci pod względem widowni. Liczba widzów sięgnęła 19,6 mln.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.