reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg




Viaplay pokaże Mistrzostwa Świata 2023 w piłce nożnej kobiet

dodano: 2021-06-16 10:15 | aktualizacja: 2021-06-16 11:09
autor: Anita Kaźmierska | źródło: NENT Group/satkurier.pl

Viaplay Poland Nordic Entertainment Group (NENT Group) nabyła wyłączne prawa do transmisji w Polsce 2023 FIFA Women's World Cup. Wszystkie 64 mecze mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet będzie można oglądać w serwisie streamingowym Viaplay. To już kolejne prawa zakupione przez NENT Group dotyczące kobiecego futbolu. Wcześniej, 8 marca, w Dzień Kobiet grupa ogłosiła zakup praw do transmisji ligi angielskiej, włoskiej, niemieckiej, duńskiej oraz hiszpańskiej.

Viaplay
Viaplay


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Już 17 września br. w ramach rundy eliminacyjnej do Mistrzostw Świata 2023 reprezentacja Polski kobiet w piłce nożnej zmierzy się z Belgijkami. Następnie 21 września zagra z reprezentacją Armenii, 21 października Norwegii, 26 października Albanii, a 25 listopada z reprezentacją Kosowa. Rewanże rozpoczną się dla Polek 30 listopada, a zakończą 6 września 2022 roku.

Główny turniej MŚ 2023, tym razem z 32 drużynami (w 2019 roku 24 drużyny), odbędzie się w Australii i Nowej Zelandii w dniach od 20 lipca do 20 sierpnia 2023 roku.

Jak informuje NENT Group, w przypadku zakwalifikowania się Polek do MŚ 2023, wszystkie ich mecze będą pokazywane bezpłatnie z polskim komentarzem, studiem i z udziałem lokalnych ekspertów.
 

- Jesteśmy gotowe, a naszym priorytetem jest teraz wygrywanie meczów. Możliwe, że niektórzy nie będą postrzegać nas jako jednego z faworytów eliminacji, ale chcemy krok po kroku dotrzeć do turnieju finałowego. Mam nadzieję, że już wkrótce dla wszystkich Polaków stanie się oczywiste, że w piłce nożnej mają dwie reprezentacje narodowe - powiedziała polska piłkarska Ewa Pajor, występująca w reprezentacji Polski i w niemieckim klubie VfL Wolfsburg.

- NENT Group wykazała silne zaangażowanie w kobiecą piłkę nożną i cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze partnerstwo o transmisje w Polsce Mistrzostw Świata w piłce nożnej kobiet. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z NENT Group, aby dalej zwiększać popularność kobiecego futbolu w Polsce - powiedział Jean-Christophe Petit, Director Media Rights & Content Services, FIFA.

- Ponad miliard widzów obejrzało 2019 FIFA Women's World Cup, a to dopiero początek. Piłka nożna kobiet to jeden z najszybciej rozwijających się sportów na świecie, a reprezentacja Polski jest gotowa do wzlotu. Chcemy ekscytować i inspirować polskich widzów każdym meczem prosto z Australii i Nowej Zelandii jako częścią oferty Viaplay najlepszego kobiecego futbolu - powiedział Peter Nørrelund, Chief Sports Officer, NENT Group.

Viaplay zadebiutuje w Polsce w sierpniu 2021 roku w cenie 34 zł miesięcznie. Więcej na temat posiadanych przez NENT Group praw można dowiedzieć się pod tym linkiem.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piłka nożna


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...